وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

در انتخاب شومیز توجه به چه نکاتی ضرورت دارد؟

جنس

در تولید شومیزها معمولا از پارچه های سبک و خنک استفاده می کنند، تا هنگام پوشیدن آن حس راحتی را در فرد ایجاد کند.


از بهترین جنس ها برای دوخت شومیز زنانه می توان به پارچه حریر، نخ پنبه، پوپلین، لنین و پارچه های جین سبک و نازک اشاره کرد.


استفاده از شومیزهایی با جنس های ضخیم و سنگین توصیه نمی شود، مگر آن که در فصل زمستان قصد استفاده از آن را داشته باشید.


آستین

همانطور که می دانید شومیزها برای موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. البته استفاده از این پوشاک برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار پرکاربرد است.

  ادامه مطلب ...

وست و شومیز با شلوار بگ چجوری ست کنم؟

 شلوار بگ مدلی محبوب و ترند این روزهای دنیای مد است. شلوار بگ به شلواری گفته می شود که از کمر تا پایین بسیار گشاد است. قد آن نیز تا روی کفش می افتد و تقریبا کل سطح کفش را می پوشاند.


ویژگی اصلی این شلوار گشاد بودن یکسره آن است که فرم پاها در آن مشخص نیست. این مدل شلوار مناسب افراد چاق و باپاهای تپل است. افراد چاق می توانند شلوار بگ را با رنگ های تیره و بدون طرح انتخاب کنند.

  ادامه مطلب ...

چرا شومیز بپوشیم؟

شومیز زنانه با توجه به دلایل زیر تبدیل به لباس پرکاربرد و محبوب بانوان شده است. برخی از دلایل را می خوانیم:


راحتی: لباس شومیز زنانه به دلیل داشتن یک طراحی ساده و دوخت بدون درز، بسیار راحت است و در روزهای گرم سال مانند یک لباس خنک و در روزهای سرد سال به عنوان یک لباس زیر پالتو و یا بافت قابل استفاده است.

تنوع: شومیز زنانه در رنگ ها و طرح های بسیار متنوعی در بازار موجود می باشند و همچنین قابلیت ست شدن با آیتم های مختلف در استایل های زیادی را دارند. با شلوار، جین، دامن و… هماهنگ می شوند.

 

ادامه مطلب ...