وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

نرم افزار برنامه ریزی روزانه سیمیا

نتایج فوق العاده باورنکردنی با نرم افزار برنامه ریزی روزانه سیمیا

آیا می دانید بسیاری از افرادی که از نرم افزار سیمیا استفاده کرده اند به دستاوردهای باورنکردنی در زندگی و کسب و کار خود دست یافته اند؟

کسانی که در سال های اخیر از این نرم افزار استفاده کرده اند با کمک این نرم افزار توانسته اند به نتایج بسیار خوبی دست یابند.

بسیاری از نرم افزارهای موجود در بازار هرگز شما را به جایگاه افراد فوق العاده موفق نمی رساند!

زیرا منشأ خارجی دارند یا به طور ناقص به یک جنبه از مولفه های موفقیت پرداخته اند.

در طراحی نرم افزار سیمیا برنامه ریزی روزانه سعی شده است در برخورد با مواردی که شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد بسیار خلاق باشیم.

1- بخش تعیین هدف: بسیاری از افراد در زندگی موفق نیستند زیرا نمی توانند برای خود هدف تعیین کنند.


در این نرم افزار هدف گذاری به کمک تصاویر آسان و خلاقانه شده است.


2- بخشی از هوش مالی: برخی افراد به دلیل بی اطلاعی از مشکلات مالی خود در زندگی و تجارت موفق نیستند.


در این قسمت افراد می توانند با اطلاعاتی که در نرم افزار سیمیا وارد می کنند به کمک نمودارهای هوشمند مشکلات مالی خود را به راحتی رصد کنند.3- برنامه ریزی روزانه و مدیریت زمان: بسیاری از افراد در زندگی و کسب و کار خود موفق نیستند زیرا برنامه ای برای هفته و روز خود ندارند.


در این قسمت با کمک میزهای بسیار حرفه ای افراد می توانند یک برنامه اجرایی عالی برای روز خود طراحی و اجرا کنند.


4- مدیریت شخصی و ارزیابی عملکرد: بسیاری از افراد در زندگی و کسب و کار خود موفق نیستند زیرا نمی توانند بر امور شخصی خود مسلط شوند و کار روزانه خود را ارزیابی کنند.

  ادامه مطلب ...

دفتر برنامه ریزی روزانه چیست؟

دفتر برنامه ریزی روزانه توسط گروه پژوهشی سیمینه بر اساس موفقیت، مدیریت زمان و علم روان طراحی شده است. دفتر برنامه ریزی روزانه سیمینه نه تنها یک محصول برنامه ریزی و مدیریت زمان است، بلکه یک منشی بسیار دقیق است که به شما در برنامه ریزی و مدیریت تمام کارهای روزانه کمک می کند و در بیشتر مواقع از فراموشی چیزها جلوگیری می کند. تقویت توانایی برنامه ریزی و هدف گذاری و اجتناب از تکرار اشتباهات گذشته یکی از مزایای بزرگ این محصول است. طراحی این دفتر حاصل هشت سال مدیریت عملی زندگی کاری است.

این دفتر برای کسانی که نتوانسته اند وظایف خود را به پایان برسانند، کارهای عقب افتاده زیادی دارند و یا در برنامه ریزی و تعیین اهداف زندگی برای رسیدن به موفقیت نیاز به کمک دارند، بسیار مفید است.

با کمک این دفتر می توانید با تعیین اهداف زندگی و مدیریت کارهای روزمره زندگی خود را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهید.

همچنین این مطب به کاهش استرس ناشی از ناتوانی در کار در طول روز به هر دلیلی کمک می کند.با صرف زمان کمی در هر روز برای تکمیل یک جدول کاملا علمی و عملی در اتاق برنامه ریزی روزانه خود، می توانید بازده کاری خود را تا 80% افزایش دهید. زمان صرف شده برای انجام تمام کارها

معرفی هر گوشه از اتاق برنامه ریزی روزانه و نحوه استفاده از آن

کمی به مدل کاری چند ماه و هفته اخیر دقت کنید. چند بار تا به حال این همه کار برای انجام دادن داشته اید که هیچ کدام را انجام نداده اید؟

یا، به ظاهر خیلی کم کار می‌کردند، اما تا پایان شب نتوانستند کاری انجام دهند.

آیا می دانستید کم کاری و تاخیر در زندگی روزمره از عوامل اصلی استرس در انسان است؟

  ادامه مطلب ...

سایت جامع آموزش برنامه ریزی و هدف گذاری توسعه فردی

چرا باید هدف گذاری کنیم؟
هدف گذاری ابزاری است یا راهی برای رسیدن به خواسته هایمان، رفع نیازها و جلب رضایت ما. این مزیت می تواند در سطح فرد، کسب و کار، اقتصاد، جامعه یا جهان باشد. تعیین اهداف ما را متمرکز می کند، رویاهای ما را شکل می دهد و ما را برای برنامه ریزی و آماده سازی خود برای رسیدن به خواسته هایمان آماده می کند. ما در یک دوره حرفه ای هدف گذاری به شما کمک خواهیم کرد.
تعیین اهداف به ما کمک می کند رشد کنیم و به ما انگیزه می دهد تا در مسیرهایی حرکت کنیم که ممکن است قبلاً ندیده باشیم. برداشتن گام اول به خوبی مهم است. مهم نیست به اهدافمان برسیم. آنچه مهم است این است که ما در راه رسیدن به اهدافمان حاضریم چه کاری انجام دهیم و در این مسیر چگونه تغییر می کنیم.
ما در شرکت سیمینه با تکیه بر دانش و تخصص خود در زمینه رشد و توسعه ذهن و داشتن سالها تجربه در این زمینه توانسته ایم دوره های آموزشی و مقالات مفید زیادی را برای شما کاربر سایت ارائه دهیم تا شما ، با قدرت ذهن و تمرین خود می توانید آنچه را که می خواهید انجام دهید
این آموزش ها با کمک مقالات و آموزش های رایگان و غیر رایگان انجام می شود.همچنین سعی می کنیم با تولید محصولات غیر آموزشی اما کاملا کاربردی مانند نرم افزار برنامه ریزی سیمیا و دفاتر برنامه ریزی شما را به انجام کارهایی تشویق کنیم که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند.
ما معتقدیم که شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای موفقیت نیست.
پس بیایید یک برنامه بسیار اساسی و کاربردی برای کار و زندگی خود بسازیم.
 
ادامه مطلب ...