وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

دلایل اهمیت بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت به دلایل مشخص و محکمی مهم است. در برخی از مراحل، شما روی طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و تجربه فروش24 ساعته و توسعه کسب و کارتان سرمایه گذاری کردید و وب سایتی را راه اندازی کرده اید. با داشتن سایت پویا، شما فرصت بررسی رفتار بازدیدکنندگان واقعی و اطلاعات موجود برای کمک به فروش بیشتر کسب و کارتان را دارید. بهینه سازی وبسایت شما برای هردو طرف خوب است هم بازدیدکننده و هم کسب و کار.


دقت کنید در بعضی مواقع بهترین طراحان و توسعه دهندگان سایت نمی توانند بهینه سازی درستی را انجام دهند. مثلا اگر برای بهتر شدن کسب و کارتان تصمیم گرفتید که سایت جدیدی را طراحی کنید باید حتما سایت جدید بهتر از قبل شود و زنده باشد یعنی در حین بهتر شدن و قوی شدن بتواند مشتری بیشتری داشته باشد…


هدف از بازطراحی سایت ها مثل سایت های فروشگاهی یا شرکتی فقط بهبود مسائل فنی و قدرت وب سایت نیست بلکه قرار است طبق صحبت هایی که در قبل داشتیم فروش و ارتباط ما با بازدیدکننده را بهبود بخشد.


توصیه محمد نصیری بنیان گذاز وبسایت آموزشی وبین سئو

داشتن یک وب سایت و بی توجهی به نگهداری آن مانند باز کردن یک مغازه و عدم توجه به نحوه تعامل خریداران با کالا است، یعنی هرگز موجودی را بررسی نکنید و قفسه ها را براساس نیاز های مشتری نچینید و اصلا براتون مهم نباشه که مشتری چجوری راحت تره!!


مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟

برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:


افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪

افزایش عبارات کلیدی فروشنده

افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت

افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری

افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%

افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪

اهداف بهینه سازی وب سایت

هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.


این به معنای تکیه بر چند تکنیک اثبات شده بهینه سازی وب سایت است:

دید ارگانیک و ترافیک را هدایت کنید. بیشتر وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده، بیشترین سهم ترافیک را به خود اختصاص داده‌اند. جستجوی آنلاین به سادگی نحوه جستجوی خریداران برای اطلاعات است و شما می خواهید خریداران خود را در جایی که هستند ملاقات کنید.

مثل یک خریدار فکر کنید. شما هر روز از وب سایت ها برای تصمیم گیری خرید خود استفاده می کنید. اگر در وب سایت خود به چیزی برخورد کردید که احساس عجیبی یا بدتر از آن هرزنامه است، احتمالاً برای بازدیدکنندگان شما چنین احساسی دارد. مشخص کنید چه چیزی خاموش است و آن را برطرف کنید.

تست. فرضیه هایی در مورد اینکه چگونه ممکن است بتوانید یک صفحه یا عنصری از وب سایت را که برای ایجاد تبدیل مهم است بهبود بخشید و آنها را آزمایش کنید. وب سایت را بر اساس نتایج به روز کنید.

روی بخش های کلیدی سفر تبدیل تمرکز کنید. تلاش خود را در صفحات و تجربیاتی که بیشترین تأثیر را خواهند داشت، به کار ببرید. فکر کنید: تبلیغات پولی یا صفحات فرود کمپین، صفحات پربازدید در وب سایت شما، و صفحاتی که باید به عنوان بخشی از سفرهای کلیدی تبدیل بازدید شوند.

بیش از هر چیز روی تبدیل ها تمرکز کنید. این هدف نهایی است. شما اولویت های رقابتی، زمان محدود و محدودیت های بودجه خواهید داشت. هر تصمیمی را در مورد جایی که تلاش خود را روی این موضوع متمرکز کنید که چه چیزی باعث تبدیل بیشتر و نرخ تبدیل بالاتر می شود، بگیرید.

منبع

طراح سایت شو، کسب درآمد کن!

سئو یک شغل اینترنتی پر درآمد!

خب باید اول سئو را تعریف کنیم؟


سئو چیست؟


سئو، SEO، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصا گوگل که بیش از 98 درصد مردم ایران از آن استفاده می کنند؛ مفهوم بسیار ساده ای به نظر میرسد اما وقتی میخواهید شغلتان را به کسی توضیح دهید متوجه می شوید.(خیلی کار سختیه!!!) دوستانی که کمی با سئو آشنا یا کارشناس سئو هستند کاملا متوجه منظورم شدند؛ نگران نباشید اگر شما هم جز عاشقان سئو باشید به این درد شیرین دچار می شوید.

بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد و یکی از راهکارهای آن بهینه سازی سایت برای موتور جستجو است که شما را به دیگران معرفی می کند و کاملا رایگان اینکار انجام می شود. (یعنی یه جا یکی داره کاری انجام میده مستقیم پول نمیخاد?).


جمله شیرین محمد نصیری کارشناس سئو

اگر سایت دارید و به دنبال یادگیری سئو نیستید؛ سخت در اشتباه هستید. (میدونی دلیلش چیه انگار داری آب الک میکنی!!!!)

خب حالا سئو رو چجوری یاد بگیرم؟

چندتا راه برای یادگیری سئو است که بهترین روش را هم برای یک دانشجو خواهم گفت.

کارآموزی سئو: یعنی شما به صورت کارآموزی برای یک شرکت یا شخص شروع کار کنید. بریم مسائلی که در کار آموزی سئو وجود دارد:

در دوران کار آموزی سئو حقوقی پرداخت نمیشود و اگر هم دستمزدی پرداخت شود بسیار ناچیز است و برای یک دانشجو که فورا نیاز به کسب درآمد دارد و وقت هم ندارد که چند ماه کارآموزی بدون حقوق انجام دهد مناسب نیست!

کار آموزی عموما به صورت تمام وقت است!

کار آموزی سئو نیازمند تعهد و مسئولیت کاری بیشتری است که بدون حقوق انجام می شود.

دوره آموزش سئو: شما با شرکت در دوره آموزش سئو حرفه ای webinseo میتوانید در چند هفته سئو را بدون آزمون خطا یاد بگیرید. حالا چرا آموزش سئو وبین سئو می تواند به شما کمک کند؟

دوره آموزش سئو وبین سئو نتیجه فعالیت سئو بروی 100 پروژه می باشد که تمامی روش هایی که باعث موفقیت و شکست شده گفته شده است.

در زمان کمتری نسبت به روش های دیگر می توانید سئو را یادبگیرید.

پشتیبانی دوره توسط محمد نصیری مدرس سئو انجام می شود و به صورت مادام العمر است.

طراح سایت شو، کسب درآمد کن!

اگر می خواهید به صورت کاملا اینترنتی کسب درآمد کنید می توانید طراحی سایت را یاد بگیرید و شروع به طراحی سایت کنید. چرا این شغل یا مهارت را معرفی کردم چون نتایج آن را در سایت وبین سئو و دوران دانشجویی دیده ام.

مثلا در سایت وبین سئو طراحی سایت فروشگاهی برای کسب تجربه فروش آنلاین را داشته ام. با تغییر فضای اینترنت ایران، کسانی که پیج های فروشگاهی اینستاگرامی داشته اند به شدت بدنبال طراح سایت فروشگاهی هستند و همین مسئله میزان درآمد شما را تضمین می کند.

البته شرط و شروطی هم دارد مثل:

تحویل بموقع و صحیح طراحی سایت


قیمت رقابتی براساس نوع کار


سئو فرندلی بودن سورس وب سایت


پشتیبانی خطا در وب سایت طراحی شده

مشاغل مناسب من کدام است؟

مشاغل مناسب من کدام است؟
مشاغل پر سود و با درآمد بالایی وجود دارد که نیاز به مدرک تحصیلی ندارند، اما چگونه می توان شغل مناسب خود را شناخت؟

در پاسخ به این سوال باید این نکته را در نظر داشته باشیم:

شغلی که قصد داریم تا انتخاب کنیم، آن چیزی باشد که واقعا آن را می خواهیم.

جمله ای از استیو جابز:

زندگی محدود است ، پس از زندگی کردن با روش دیگران دوری کنید.

مفهوم این جمله به این معناست که بخاطر نظرات شخصی که از شما می خواهد تا راهی را پیش رو بگیرید، از انجام گکاری که به آن علاقه مند نیستید صرفه نظر کنید. در عوض به جای این کار می توانید مهارت پولسازی را آموخته و به یک متخصص تبدیل شوید.

بعضی از افراد دارای توانایی هایی هستند که ممکن است در تمامی افراد وجود نداشته باشد؛مثلا ممکن است شخصی صدای خوبی داشته باشد. برخی از افراد خلاقیت بالایی در نوشتن داشته باشند. مهارت برخی دیگر از افراد در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان باشد. اما جای نگرانی نیست، شما می توانید هر مهارتی که دوست دارید را به سادگی بیاموزید.

اینکه چه کاری انجام می دهید اهمیت ندارد، با استفاده از مهارت های ذاتی خود می توانید یک زندگی شغلی جدید بسازید.

سود کدام بیشتر است: با مدارک یا بدون مدارک؟؟!

مشاغلی مانند تبلیغ نویسی نسبت به مشاغلی که نیاز به مدارک تحصیلی دارند مانند: وکالت، از سود بیشتری برخوردار است. شما به سادگی می توانید با گذراندن دوره آموزشی مهارت مورد نظر خود، در آن متخصص شوید.

نکته اول: متخصص شوید
برخی از کارآفرینان زمان بسیار زیادی را صرف انجام کارهای بی اهمیت می کنند، اما برای کار خود وقت نمی گذارند تا در آن مهارت به یک متخصص تبدیل شوند. فراموش نکنید که بهتر است اول در یک مهارت استاد شوید و پس از آن به سراغ یادگیری مهارت بعدی بروید.

نکته دوم: در مرحله اول درست انجام دادن مهم نیست، فقط شروع کن
کمال گرایی می تواند مهم ترین دشمن پیشرفت باشد. اگر در تولید ویدئو فعالیت می کنید، حتما نباید بهترین باشید، ویدئو را آپلود کرده و سعی کنید در ویدئوهای بعدی مشکلات آن را اصلاح کنید.

آشنایی با مشاغل پردرآمد بدون سرمایه یا با کمترین سرمایه
در این بخش قصد داریم تا شما را با تمامی مشاغل پردرآمدی که به مدارک تحصیلی نیاز نداشته و نیاز به سرمایه نداشته یا نیازمند کمترین سرمایه هستند را به شما معرفی کنیم تا شما به عنوان یک کارآفرین بتوانید این مهارت ها را بیاموزید.

مدیر و برنامه ریز شبکه های اجتماعی
در حال حاظر یکی از صنعت های ترند شبکه های احتماعی به شمار می رود. طبق تحقیقات انجام شده نیمی از مردم جهان در حال استفاده از شبکه های اجتماعی هستند.

آمار جمعیت افراد درحال استفاده از شبکه های اجتماعی به شرح زیر است:

شبکه اجتماعی اینستاگرام ماهانه حدودا بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

شبکه اجتماعی فیس بوک به طور روزانه بیش از یک و نیم میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

بسیاری از کسب و کارهای فضای واقعی به فکر تاسیس کسب و کارهای مجازی خود نیز هستند و در حال حاظر نگاه بسیاری از کسب و کارها به سمت شبکه های احتماعی می رود.

خرید انواع لباس راحتی و لباس خواب

راهنمای خرید انواع لباس زنانه

خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند.


خرید لباس زنانه پیچیدگی ها و فوت و فن های زیادی دارد. دانستن هر کدام به شما کمک می کند که تیپ و استایل مناسب تری را برای خود داشته باشید. اما زمانی که صحبت از خرید اینترنتی می شود علاوه بر این فوت و فن ها برخی موارد دیگر نیز اضافه می شوند. هر کدام از این راه‌ها در عین ساده به نظر رسیدن، به شما کمک می‌کنند استایل بهتری برای خودتان بسازید و جلوی اشتباه کردن را بگیرید.


خرید لباس مناسب سایز

در زمان خرید مهمترین کار این است که لباسی متناسب با سایز اصلی خود را تهیه نمایید. به اصطلاح به سایز خود وفادار باشید. به عنوان مثال برخی از خانم هایی که اضافه وزن دارند تصور می کنند که اگر لباس های گشاد و بزرگتر از سایزشان بپوشند، اضافه وزن و چاقی شان مخفی می شود. البته این مساله تنها زمانی پاسخ می دهد که مثلا چاقی در بخشی از بدن باشد، مثلا چاقی شکم و پهلوها که می توان با پوشیدن یک تیشرت گشاد آن را پوشاند. اما باز تاکید می کنیم در هنگام خرید لباس به سراغ لباس های خیلی گشاد و سایز خیلی بزرگتر خود نروید.


خرید لباس های مجلسی

در مجلس رسمی لباس مجلسی پوشیده می شود و این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که لباس مجلسی نشان دهنده تیپ، شخصیت و سلیقه شماست. در هنگام خرید لباس مجلسی یا لباس شب زنانه زمان و توجه بیشتری به خرج دهید و حتما حداقل دو الی سه دست لباس شب شیک در کمد لباس های تان داشته باشد. لباس شب زنانه معمولا بصورت ماکسی بلند هستند و زرق و برق خاص بر روی پارچه آن کار شده است. اگر مجلسی که به آن دعوت شده اید کمی خودمانی تر است، می توانید به سراغ لباس های کوتاه تر با زرق و برق کمتر بروید. خرید اینترنتی انواع لباس و پوشاک را نیز در هر حالتی فراموش نکنید. مخصوصا زمان هایی که فرصت چندانی ندارید و خیلی سریع می توانید به مدل های مجلسی شیک و به روز دسترسی داشته باشید.


خرید انواع لباس راحتی و لباس خواب

یکی از مهمترین و محبوب ترین المان در بخش و مد و زیبایی بانوان، لباس خواب زنانه است. اکثر لباس خواب ها از جنس نخی سبک و یا ساتن و ابریشم هستند؛ که باعث می گردد حین خواب آرامش داشته باشید و بتوانید راحت تر به خواب بروید. تنظیم و برقراری تعادل دمای بدن دومین مزیت استفاده از لباس خواب است. به طور مثال در فصول گرم سال بیشتر لباس خواب های نخی مورد استفاده قرار می گیرند، که سبب کاهش عرق است. تولید کنندگان لباس های خواب زنانه و مردانه، برای هر فصل پیژامه ای مناسب با دمای هوا تولید می کنند. لباس خواب های زمستانی بیشتر از جنس پارچه پنبه و ساتن هستند که بدن را گرم تر نگه دارند. در فصل تابستان نیز پارچه های سبک مانند نخ و حریر که لطافت بیشتری دارند و بدن را خنک نگه می دارند. نمونه های پرطرفدار لباس خواب مانند: بلوز و شلوار، تاپ و شلوارک، انواع پیراهن های زنانه و روبدوشامبر است.

https://tejaratemrouz.ir/fa/news/53218/راهنمای-خرید-انواع-لباس-زنانه

معرفی انواع مدل های وست زنانه جذاب

وست های زنانه بدون آستین پهن هستند که در هر فصلی می توان آن را از پارچه های ضخیم یا نازک انتخاب کرد. مدل های جذاب مناسب فصول گرم و سرد در بازار یافت می شود. به دلیل پهن بودن این الگو، لباس زنانه فری سایز و متناسب با هر سایزی است.

مهم ترین ویژگی مدل جلیقه زنانه که آن را بسیار محبوب کرده است، احساس راحتی است که به ارمغان می آورد. بنابراین برای هر سنی مناسب است و به هر تیپی مخصوصا تیپ های هنری می آید. به راحتی می توانید هر جلیقه و شلواری را بپوشید.

انواع وست زنانه آراور

وست زنانه مدل های متنوعی دارد و به راحتی با هر لباسی ست می شود.

ژاکت کش باف پشمی بلند زنانه

وست کوتاه

وست کتی

وست جلو بسته

ژاکت کش باف پشمی کوتاه دخترانه

وست چرمی

جلیقه چرمی

تمام ست ها و مدل ها با ژاکت های کشباف زنانه

به راحتی می توانید هر نوع شلواری را با هر ژاکت کش بافی بپوشید و آنها را ترکیب کنید. مدل های شلوار مانند: مامان فیت، شلوار گشاد، کج یا زیر شلوار.

در این مدل شیک می توانید از جلیقه بلند یا کوتاه، جاذب یا گشاد استفاده کنید. بگذارید یک مثال واضح بزنم: یک ژاکت کش باف پشمی آبی با یک پیراهن سفید و یک شلوار بارداری سفید یا مشکی بپوشید و یک روسری را با طرح های زیبای آبرنگ یا یک رنگ آبی روشن ساده ست کنید.این استایل شما را به اندازه کافی خاص و جذاب می کند.

یک تیپ شیک دیگر: ست دامن کت و کاغذی سندبادی. این مدل ست استایل کژوال نام دارد و برای مهمانی های خصوصی و رسمی ظاهری بسیار جذاب است. در استایل کژوال، لباس بیشتر گشاد و رسمی است. نمونه ای از استایل کژوال: ژاکت کش باف بلند زنانه کرم رنگ با پیراهن سفید و دامن سندبلاست همرنگ ژاکت بپوشید. در نهایت شال کرم و صندل های طلایی ظاهر شما را کامل می کند.