وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وست و شومیز با شلوار بگ چجوری ست کنم؟

 شلوار بگ مدلی محبوب و ترند این روزهای دنیای مد است. شلوار بگ به شلواری گفته می شود که از کمر تا پایین بسیار گشاد است. قد آن نیز تا روی کفش می افتد و تقریبا کل سطح کفش را می پوشاند.


ویژگی اصلی این شلوار گشاد بودن یکسره آن است که فرم پاها در آن مشخص نیست. این مدل شلوار مناسب افراد چاق و باپاهای تپل است. افراد چاق می توانند شلوار بگ را با رنگ های تیره و بدون طرح انتخاب کنند.

  

شلوارهای بگ در جنس های مختلف در بازار وجود دارند جنس هایی مانند: نخی، جین، کتان و پارچه ای که همه سلیقه ها و استایل ها را پوشش می دهد.


یکی از جذاب ترین استایل هایی که می توان با انواع شلوار بگ ساخت، ست شومیز با شلوار بگ است. ست وست، شومیز و شلوار بگ جزء محبوب ترین و پرکاربردترین استایل های ساده و کژوال است.


نکات مهم در انتخاب استایل شلوار بگ

در این بخش چند نکته مهم در زمان پوشیدن و ست کردن شلوار بگ را بیان می کنیم:


در مقابل رنگ های روشن شومیز و مانتو به سراغ شلوارهای بگ با رنگ های خنثی بروید.


به منظور داشتن یک استایل مناسب تر با شلوار بگ، تیشرت، پیراهن یا شومیز خود را داخل شلوار بگذارید.


در هنگام ساخت استایل با شلوار بگ حتما تعادل و تناسب را رعایت کنید. چون شلوار بگ خود به اندازه کافی گشاد است؛ پس در زمان انتخاب پوشش بالاتنه، شومیز یا تیشرتی بپوشید که جذب باشد (گشاد نباشد) با این کار استایل مرتب تری خواهید داشت. (اگر هر دو آیتم گشاد باشند، شلخته و نامرتب به چشم می آیید)


قبل از انتخاب ست شومیز یا مانتو خود به فرم بدن و سایزتان توجه نشان دهید و سپس طرح و رنگ تان را انتخاب کنید.


انواع استایل شومیز با شلوار بگ

تنوع در آیتم های مختلف استایل زنانه و دخترانه وجود دارد. یکی از این آیتم ها مدل شومیز زنانه است. با شومیز زنانه و شلوار بگ ااستایل های جذاب و زیبایی خواهید ساخت. در ادامه چند مدل استایل شومیز و شلوار بگ را معرفی خواهیم نمود.


ست وست و شومیز با شلوار بگ جین

با شلوار بگ جین می توان جذابترین استایل های اسپرت زنانه را ساخت. شلوار بگ جین با همه آیتم های لباس زنانه قابلیت ست شدن دارد. یکی از این ست ها، ست شومیز زنانه با شلوار بگ جین است. مورد بعدی ست کردن وست و شومیز با شلوار بگ جین است.


در این استایل می توانید انواع مدل و طرح شومیز را بپوشید. هماهنگی رنگ وست و شومیز نیز باید رعایت شود. اکثرا وست های با رنگ خنثی (سفید و مشکی) پوشیده می شود. در نهایت برای کامل کردن تیپ تان کفش کتانی سفید را انتخاب کنید.


نکته مهم: خانم های چاق و سایز بزرگ، شومیزهای بدون طرح و با رنگ های سرد را انتخاب کنند.


برای ساخت یک ست مجلسی جذاب، باید شومیزهای حریر بلند یا کوتاه بپوشید و کفش های پاشنه دار و کیف های نگینی و مروارید دار را انتخاب نمایید.


ست کت، شومیز با شلوار بگ

ست کت زنانه با انواع شلوار بگ یکی از خاص ترین استایل هاست. مهمترین ویژگی این ست، رسمی بودن آن است. در مراسم و موقعیت های رسمی می توانید یک کت رسمی که از زیر آن شومیز حریر یا توری پوشیده اید را به همراه شلوار بگ کتان ست کنید.


تیپ شلوار بگ مشکی و مانتوی کتی استایل روزمره جذاب را می سازد.

https://arawear.ir/articles/style-with-vest-shomiz-baggy-pants


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد