وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

چگونه آنلاین شاپ اکسسوری بزنیم؟

به گزارش وبین سئو: ترجیح مردم به خرید آنلاین با پیشرفت تکنولوژی و راحتی خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در گذشته بوتیک ها جایگاه ویژه ای برای افراد داشت، اما پس از ورود به عصر دیجیتال، بازارگردی جایگاه خود را به وب گردی داده است. به دلیل مزیت های بسیار زیاد خرید اینترنتی، دارندگان فروشگاه های فیزیکی به فکر راه اندازی فروشگاه های اینترنتی افتادند. در حال حاضر بازار کسب و کارهای اینترنتی داغ بوده و بسیاری از مردم به خریدهای آنلاین عادت دارند. و یکی از حوزه هایی که به شدت تحت تاثیر این تغییر قرار گرفت خرید اکسسوری است. مردم ترجیح می‌ دهند که اکسسوری‌های خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. این امر به دلیل تنوع محصولات، ارزانی و راحتی در مقایسه قیمت ‌ها انتخاب ‌هاست. یکی از حوزه های مد و فشن که در حال حاضر از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ فروش اکسسوری است که مخاطبان آن بیشتربانوان و نوجوانان هستند.

در صورتی که به فکر راه اندازی آنلاین شاپ پر سود با درآمد بالا هستید؛ راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری گزینه مناسبی محسوب می شود. در این یادداشت سعی بر این داریم تا در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرید اکسسوری و چگونه اکسسوری بفروشیم؛ صحبت نماییم.


راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چه مزایایی دارد؟

راه اندازی یک آنلاین شاپ فروش اکسسوری اهمیت بسیاری دارد و می توان آن را به عنوان یک تصمیم تجاری موفق به منظور پیشرفت بیزنس و کسب و کارتان در نظر گرفت. در ادامه تعدادی از دلایل اهمیت این کار ذکر شده است:

  دسترسی به بازار گسترده: با ایجاد یک فروشگاه آنلاین، شما به سادگی به بازارهای مختلف و گسترده ‌تر دسترسی پیدا می کنید. این مساله به شما اجازه می ‌دهد تا محصولاتتان را به افرادی در سراسر جهان عرضه نمایید، که این امر می ‌تواند به افزایش درامد مغازه اکسسوری تان کمک نماید.


کاهش هزینه ‌ها: ایجاد و مدیریت یک فروشگاه آنلاین معمولاً نیاز به هزینه ‌های کمتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد. شما نیازی به پرداخت اجاره بهاء مکان فیزیکی، پرداخت حقوق پرسنل فروشگاه و هزینه ‌های مرتبط با نگهداری فیزیکی محصولات ندارید.


افزایش نرخ تبدیل: فروش آنلاین اکسسوری به شما این امکان را می ‌دهد تا تجربه خرید را برای مشتریان خود بهبود ببخشید. با استفاده از تصاویر با کیفیت بالا و توضیحات دقیق محصولات، شما می ‌توانید نرخ تبدیل مشتریان را افزایش دهید.


امکان مدیریت آسان: سیستم‌ های مدیریت محتوا CMS مانند ووکامرس برای وردپرس و یا Shopify، فرآیند مدیریت فروشگاه آنلاین را بسیار آسان کرده اند. شما می‌ توانید محصولات را به راحتی اضافه کنید، قیمت ‌ها را به ‌روز نمایید و سفارشات را مدیریت کنید.


امکان ارتقاء و توسعه: فروشگاه آنلاین شما به راحتی قابل ارتقاء و توسعه است. شما می ‌توانید محصولات و خدمات جدید اضافه کرده و به تدریج کسب و کار خود را گسترش دهید.


ایجاد نام تجاری: یک فروشگاه آنلاین موفق می ‌تواند به شما کمک کند تا نام تجاری قوی ‌تری بسازید و اعتبار و اعتماد مشتریان را جلب کنید.


به طور کلی، راه اندازی یک آنلاین شاپ اکسسوری به شما امکان استفاده از بهترین شرایط و فرصت‌ های دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک را می دهد و می توانید درامد آنلاین شاپ اکسسوری خود را افزایش دهید و کسب و کار موفقی را بسازید.


راهنمای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری

حالا که با اهمیت راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی خرید اکسسوری آشنا شدید ومتوجه شدید که چگونه وجود یک وب سایت می تواند کسب و کارتان را متحول کند و توسعه دهد؛ وارد جزئیات می شویم و به مسائلی که ممکن است برای شما سوال باشد؛ می پردازیم.


سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری

میزان سرمایه اولیه به فاکتورهای مهمی همچون موارد زیر بستگی دارد:


چه محصولاتی را برای فروش انتخاب کنید؟


تامین محصولات را از چه راهی انجام می دهید؟


خرید محصولات را به صورت عمده یا خرده فروشی انجام می دهید؟


آیا قصد راه اندازی وب سایت فروشگاهی را دارید یا به فروش در شبکه های اجتماعی اکتفا می کنید؟


درست است که سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی یک آنلاین شاپ اکسسوری به موارد مختلفی بستگی دارد، اما به هر حال سرمایه مورد نیاز آن کمتر از راه اندازی یک فروشگاه فیزیکی محسوب می شود؛ زیرا در این روش به خرید یا اجاره مغازه، استخدام فروشنده، چیدمان و دکور ویترین، پرداخت قبض برق و... نیاز ندارید، پس می توانید با کمترین سرمایه کسب و کار خود را در این زمینه راه اندازی کنید.


نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری

انتخاب محصول مورد نظر

توصیه می شود فروش محصولاتی را آغاز کنید، که از نکات زیر برخوردار هستند:


محصولات منحصر به فردی را به فروش برسانید که از سایر رقبا متمایز هستند.


با تحلیل و بررسی بازار و رقبا محصولاتی را انتخاب کنید که پتانسیل بیشتری برای فروش دارند.


دسته بندی کوچکی از محصولات را انتخاب کنید که به فروش آن علاقه دارید.


بهتر است محصولات انتخابی، از یک گروه و دسته بندی باشند.


شناسایی مخاطبان هدف

هیچ محصولی توانایی فروخته شدن به گروه های مختلف مشتریان را ندارد، پس در صورتی که فروشگاه اینترنتی اکسسوری را با هدف فروش یک محصول خاص به تمامی مردم راه اندازی کنید؛ نباید توقع محبوبیت و فروش محصولتان را در میان گروه های مختلف مشتریان داشته باشید. یکی از بهترین راه حل ها برای تشخیص علایق گروه های مختلف مشتریان، بررسی دموگرافیک و طرز رفتار آن ها در کانال های ارتباطی مختلف مثل شبکه های اجتماعی است.


شما باید با بررسی و تشخیص مشتریان خود، چندین گروه خاص از مشتریان را مورد هدف قرار داده و محصولاتی متناسب با خواسته ها و نیاز آن ها به فروش برسانید. با این روش مشتریان معمولی تبدیل به مشتریان وفادار شما می شوند. این افراد جز افرادی محسوب می شوند که کسب و کار و فروشگاه اینترنتی شما را به سایر افراد معرفی می کنند.


نقشه راه تاسیس آنلاین شاپ اکسسوری

پس از مشخص کردن نوع محصول و مخاطبان هدف خود حال زمان چینش برماه کسب و کار رسیده است. چیدن یک برنامه کسب و کار مناسب و فوق العاده بیشتر از فروش محصول اهمیت دارد. با استفاده از برنامه کسب و کار می توانید در رسیدن به اهداف خود قدم بردارید. برای چیدن برنامه کسب و کار در فروشگاه اینترنتی اکسسوری باید تحقیق و بررسی در بازار را آغاز کنید.


باید رقبای خود را شناسایی کرده و لیستی از محصولاتی که به مشتریان ارائه می دهند، تهیه نمایید. سپس لیست تهیه شده را با لیست محصولات خود مقایسه کنید. نقاط اشتراک و تفاوت خود را با رقبا از لحاظ قیمت، نوع، محصول، ویژگی های سایت و... مورد بررسی قرار دهید و برای بهبود نقاط ضعف خود تلاش کنید.


از دیگر مواردی که در راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری حائز اهمیت است، می توان به تحلیل سئو و تحقیق کلمات کلیدی رقبای خود اشاره کرد. با این بررسی ها می توانید لیستی از کلمات کلیدی مناسب برای فروشگاه اینترنتی خود ایجاد کنید. محصولات خود را با یکدیگر مقایسه کرده و نسبت به پتانسیل های احتمالی آن اطلاعات کاملی کسب کنید.


با بررسی تمامی موارد می توانید درک مناسبی از محصولات خود داشته و از موفقیت ها و شکست های احتمالی آن مطلع شوید. البته شما با خرید بهترین قالب وردپرس برای سئو که بصورت کاملا بهینه شده و طبق اصول سئو کدنویسی شده است؛ چند گام از سایر رقبای خود که از قالب های تجاری آماده استفاده می کنند؛ جلوتر هستید و سریعتر و آسانتر از آنها در نتایج گوگل قرار می گیرید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد