وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

افزایش فروش سایت با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی !

سلام من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی هستم. اگر واقعا امکانش بود که هرکاربری با یک کلیک میتونست خریدش رو انجام بده الان فروش سایت فروشگاهی من 10 برابر میشد و این مسئله هم امکان پذیر نیست چرا که خیلی از بازدیدکنندگان سایت ها برای تفریح، قیمت گرفتن، بررسی اینا کلیک می کنند؛ اما می تونیم کاری رو انجام بدیم که فروشمون رو هم بیشتر کنه و هم اعتماد سازی انجام بشه!

خب خیلی شما دوستان که دارید این مطلب رو میخونید؛ سایت های بزرگ اینترنتی مثل webinseo.com و digikala.com و Moz.com و soft98.com و... رو میشناسید و می بینید که این سایت ها هر چند وقت یکبار برای بهینه سازی نرخ تبدیلشون تغییراتی رو روی سایتهاشون انجام میدن.

همونطور که میدونید خرید از سایت های اینترنتی کاملا احساسی و لحظه ایه. یعنی اگر خریدار مردد بشه دیگه خرید رو تکمیل نمیکنه! پس کوچکترین مشکل میتونه روند خرید رو ناتمام بزاره و فروش سایتمون کاهش پیدا کنه.


 

ادامه مطلب ...

چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می شوند؟

چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می شوند؟

گاهی اوقات توسط کسانی که با سئو آشنایی ندارند به عنوان یک جایگزین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات دیده می شود.

اما باید به یاد داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به صورت علمی، دقیق و تخصصی انجام شود، راه حلی زمان بر، سخت و پرهزینه است.

کسب و کاری که می خواهد جایگاه مطلوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید نکات زیادی را رعایت کند که موارد زیر تنها بخش کوچکی از آنهاست:

 تولید دائمی محتوای اصلی بدون کپی (درس مرتبط: تولید محتوا)

 به روز رسانی محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید

   ادامه مطلب ...

تعریف سئو و چند نکته سئو

سئو چیست؟

عبارت SEO مخفف Search Engine Optimization است که می توان آن را بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو ترجمه کرد. البته سئو در فارسی بسیار رایج شده است و حتی گاهی اوقات ترکیبات اضافی و تعاریف و عبارات رایج (مانند بهینه سازی سئو، سئو و سئو) با آن ساخته و استفاده می شود.


هدف از روش های سئو این است که وقتی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو جستجو می کنند، این موتورها رتبه بهتری به مقالات و محتوای یک وب سایت می دهند.

  ادامه مطلب ...