وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

جدول برنامه ریزی هفتگی خالی

جدول برنامه ریزی هفتگی یکی از فوق العاده ترین روش ها برای برنامه ریزی هفته شما به صورت کامل است. با این جدول ها شما می توانید مطمئن باشید که کاری از قلم نمی افتد.

برنامه ریزی مهم ترین و هوشمندانه ترین اقدامی است که شما برای رسیدن به اهدافتان می توانید انجام دهید. جدول برنامه ریزی هفتگی که ما برای شما آماده کرده ایم به شما این امکان را می دهد که بتوانید با برنامه ریزی هفتگی صحیح و مدیریت زمان به کارهایتان نظم ببخشید.

ابزارهای برنامه ریزی به ما کمک می کند تا اهداف و برنامه های خود را به درستی پیش ببریم و مهمتر از همه اینکه برای انجام امور شخصی و مورد علاقه خود نیز زمانی را اختصاص دهیم و دچار روزمرگی نشویم.

بیشترین کاربرد ابزارهای برنامه ریزی در ردیابی امور کاری، شخصی، جلسات متعدد، یادآوری رویدادها و تاریخ های مهم مانند تاریخ تولدها، سالگردها است و شما می توانید با دسترسی به جدول برنامه ریزی هفتگی word، آن را شخصی سازی کنید و مطابق با سلیقه و نیازتان تغییر بدهید.

 
ادامه مطلب ...

جدول برنامه ریزی روزانه [دانلود word+pdf]

جدول برنامه ریزی روزانه به عنوان یک ابزار کلاسیک و شناخته شده در همه زمان ها به کار می رود. کاربرد اصلی این ابزار لیست کردن تمام فعالیت های روزانه قابل اجرا است.


فهرستی از کارها، قرارها و رویدادهای یک روز کاری و یا روتین یک روز معمولی را می توان از طریق جدول برنامه ریزی روزانه کاری تهیه نمود.


سادگی و کارآمد بودن دو فاکتور اصلی پلنرهای روزانه هستند و همین مساله استفاده از آنها را به منظور سازمان دهی امور کاری و شخصی؛ رواج داده است.


در کنار لیست کردن کارها تحت عنوان To-List شما می توانید گزینه های دیگری را وارد لیست برنامه ریزی روزانه خود نمایید. مانند ایجاد عادات جدید، یادآوری ها، شکرگزاری و یا عناوین خرید روزانه.


این روش برنامه ریزی روزانه، شیوه ای ساده، کاربردی و شهودی است که تمامی اقشار جامعه با هر سطح سوادی می توانند استفاده کنند.


استفاده از این ابزار به افراد این اطمینان داده خواهد که می توانند تمام کارهای روزانه خود را طبق لیست و سر تایم خود انجام دهند.


تا به کنون مقالات زیادی را در سیمینه با موضوعات برنامه ریزی، مدیریت زمان را برای شما عزیزان بارگذاری نموده ایم.


در بحث مدیریت زمان و کنترل آن نرم افزارها و ابزارهای بیشماری وجود دارند که می توانند کارتان را آسوده نمایند ابزارهایی از جمله Todoist , Evernote, OneNote.

  ادامه مطلب ...

دانلود جدول برنامه ریزی ماهانه

جدول برنامه ریزی ماهانه در قالب های مختلف (PDF و یا بصورت دیجیتال) به عنوان یک ابزاری مفید و کاربردی برای پیگیری اهداف گوناگون مورد استفاده بسیاری از افراد موفق قرار می گیرد.

با استفاده از جدول برنامه ریزی ماهیانه می توانید پس انداز و درآمد ماهانه خود را رصد نمایید.

تاکنون مقالات و ویدیوهای متعددی پیرامون موضوع نحوه برنامه ریزی و مدیریت زمان را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حال نوبت آن رسیده است که به معرفی ابزارهای برنامه ریزی بپردازیم.
 
ادامه مطلب ...

پارادایم شیفت باب پراکتور

تغییر پارادایم چگونه به موفقیت شما کمک می کند؟

به گفته دکتر پل جنکینز، دو نوع پارادایم وجود دارد، پارادایم سرزنش و پارادایم عامل.


پارادایم سرزنش مخصوص افرادی است که همیشه عبارات «تقصیر من نیست، تقصیر آنهاست» را استفاده می کنند. دکتر جنکینز اضافه کرد که این الگوی افرادی است که دولت خود را مقصر می دانند، اقتصاد را سرزنش می کنند، جامعه یا نهاد را سرزنش می کنند.


پارادایم عامل یا سازنده مخصوص افرادی است که مسئولیت شرایط زندگیشان را می پذیرند و به مسائلشان پاسخ می دهند. به جای سرزنش دیگران یا خود به دنبال حل مسائلشان هستند.

  ادامه مطلب ...