وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

در انتخاب شومیز توجه به چه نکاتی ضرورت دارد؟

جنس

در تولید شومیزها معمولا از پارچه های سبک و خنک استفاده می کنند، تا هنگام پوشیدن آن حس راحتی را در فرد ایجاد کند.


از بهترین جنس ها برای دوخت شومیز زنانه می توان به پارچه حریر، نخ پنبه، پوپلین، لنین و پارچه های جین سبک و نازک اشاره کرد.


استفاده از شومیزهایی با جنس های ضخیم و سنگین توصیه نمی شود، مگر آن که در فصل زمستان قصد استفاده از آن را داشته باشید.


آستین

همانطور که می دانید شومیزها برای موقعیت های مختلف قابل استفاده هستند. البته استفاده از این پوشاک برای مهمانی ها و مجالس رسمی بسیار پرکاربرد است.

  

بهتر است بدانید که آستین شومیز ها در رسمی نشان دادن یک استایل تاثیر بسیار زیادی دارند. در بیشتر مواقع آستین شومیز ها بلند بوده و مچ هستند که دکمه های زیبا در شیک بودن آن ها تاثیرگذار است.


البته طول آستین شومیز به سبک لباس بستگی دارد که ممکن است پف دار یا ساده باشد. نوع دیگری از آستین که در طراحی لباس ها مورد استفاده قرار می گیرند، می توان به مدل پلیسه اشاره کرد.


استفاده از پلیسه در طراحی شومیزها باعث می شود تا آستین ها در قسمت مچ کاملا آزاد باشند. فراموش نکنید که آستین لباس بر اساس سبک شومیز انتخاب می شود که از مدل های ساده و رسمی تا مدل های فانتزی و عروسکی متغیر هستند.


یقه

شومیزها از لحاظ فرم و مدل یقه از تنوع بالایی برخوردار هستند. معمولا شومیزهای یقه پلیسه برای استایل های رسمی تر و خانم های مسن پیشنهاد می شوند.


طراحی شومیزهایی با یقه پلیسه و آستین های مچی مردانه رسمیت و زیبایی خاصی به استایل شما می بخشد.


البته استفاده از شومیزهای یقه هالتر نیز گزینه مناسبی برای انواع مراسم ها شناخته می شوند و می توان آن ها را با اکسسوری های جذاب مانند گوشواره های پهن ست کرد.


رنگ

اگر می خواهید از یک شومیز زنانه با چندین روش استفاده کنید و کاربردهای چند منظوره ای داشته باشد، بهتر است از رنگ های خنثی استفاده کنید.


به عنوان مثال استفاده از شومیزهای سفید ساده و کلاسیک در هر مکانی با هر استایلی به راحتی امکان پذیر است.


شومیزهای کلاسیک سفید در فصل بهار و تابستان با رنگ های پاستیلی به راحتی ست می شوند و در فصل پاییز و زمستان نیز می توان با رنگ های طوسی، یشمی، مشکی، آبی نفتی و… استایل کرد.


در صورتی که هنگام انتخاب شومیز به رنگ آن توجهی نداشته باشید، نمی توانید بیشترین میزان استفاده را از آن داشته باشید، پس فراموش نکنید رنگ شومیز در استفاده از محصول و کاربردهای آن تاثیرگذار است.


تفاوت شومیز با تونیک,شومیز زنانه,شومیز زنانه چیست,

انواع کاربرد شومیز

استفاده از شومیز به عنوان پیراهن زیر مانتو

استفاده از پیراهن برای زیر مانتو یکی از ترندهای پرطرفدار در میان خانم ها محسوب می شود. البته بهتر است بدانید استفاده از شومیزهای تک رنگ و ساده برای استفاده در زیر مانتو و انواع سارافون ها مناسب هستند.


پیشنهاد ما به شما این است که برای مانتوهای اسپرت از پیراهن های ساده و نخی و برای مانتوهای لوکس از پیراهن های حریر استفاده کنید.


استفاده از شومیز برای مجالس

زمانی که برای استایل های مهمانی و مجالس قصد استفاده از پیراهن و دامن را دارید، بهتر است به سراغ پارچه های حریر بروید.


استفاده از شومیزهای طرح دار باعث می شود تا استایل شما رنگ و لعاب بیشتری داشته باشد. البته اگر طرفدار پیراهن های طرح دار نیستید، بهتر است به سراغ شومیزهای ساده با طراحی های خاص و زیبا بروید.


اگر قصد دارید از شومیز زنانه به همراه کت و دامن استفاده کنید پارچه های کرپ گزینه مناسبی شناخته می شوند؛ زیرا به رسمی تر شدن استایل شما کمک می کنند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد