وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

باورهای غلط در مورد پریودی

یکی از باورهای غلط این است که در این دوران نباید غذاهای تند و فلفلی مصرف نمود. اما واقعیت این است که برخی از بانوان در این دوران رفلاکس و یا نفخ معده دارند و به همین دلیل خوردن غذاهای تند باعث تشدید آن شده و منع مصرف مواد غذایی تند در این دوران بهتر است.

خرافات غلط دیگری این است که خون پریودی کثیف است. خون پریودی همان ماهیت اصلی خون بدن را دارد و آلودگی خاصی را به همراه ندارد. رنگ تیره تر آن به دلیل برخی از فعل و انفعالات شیمیایی بدن است.

استفاده از لباس زیرهای با کیفیت

پوشش ناحیه تناسلی با لباس زیر های باکیفیت چه در روزهای پریودی و چه سایر روزها بسیار مهم است و در سلامت و بهداشت بانوان بسیار مهم است. شورت های نخی زنانه بهترین گزینه هستند به این دلیل پارچه های نخی قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و ناحیه واژن را خشک نگه می دارند. بیشتر خانم ها عادت به پوشیدن شورت لامبادا دارند.

شورت لامبادا فانتری ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.

همانطور که اطلاع دارید برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، قارچی و همچنین حفظ سلامتی بیشتر بهتر است که از لباس های زیر استفاده کنید که پوشش دهی مناسب داشته باشند تا از جذب و یا نفوذ باکتری جلوگیری کنند.

شورت های لامبادا ماهیتی تزئینی دارند و پوشش دهی کمی دارند. به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده های روزمره مناسب نیست.

نقش مردان در دوران قاعدگی

در این دوران و حتی پیش از آن به دلیل سندرم پیش از قاعدگی یا PMS زنان به شدت حساس و آسیب پذیر می شوند. از همین رو نقش مردان در این روزها پررنگ تر است. در ابتدا مردان باید اطلاعات کافی در مورد روزهای قاعدگی همسر خود داشته باشند. آقایان با ابزار محبت بیشتر و همراهی در این روزهای سخت به همسران خود احساس امنیت و آرامش بدهند.

منبع

استفاده از شورتکس زنانه

شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.

شورتکس خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد. که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.

شورتکس زنانه
این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

استفاده از پدها
در صورتی که استفاده از پدهای بهداشتی را به نسبت تامپون و … ترجیح می دهید، از مدل های پارچه ای یا پنبه ای استفاده نمایید. البته پدهای پنبه ای باز نسبت به پارچه ای بهداشتی تر هستند. پنبه به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد کمتر بوی بد می گیرد و کمتر دچار حساسیت پوستی می شوید.
عدم استفاده زیاد از صابون
محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.

تعویض روزانه لباس زیر
روزانه لباس های زیرتان را تعویض کنید. در دوران قاعدگی هر زمان که لباس زیرتان کثیف شد آن را عوض کنید. لباس زیرهای نخی بسیار نرم و راحت هستند و منافذ باز دارند که پوست را خنک نگه می دارند. بهترین گزینه لباس زیر برای دوران پریودی و سایر روزها شورت زنانه نخی ساده است.

خرید اینترنتی انواع لباس زیر فانتزی و شیک

نکات مهم در انتخاب و خرید انواع شورت زنانه


به سراغ رنگ های شاد و روشن بروید و دست از رنگ های تیره بکشید. شما با شورت زنانه شیک با رنگ جذاب و خیره کننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهید نمود. رنگ های سفید، زرد، قرمز، سبز و آبی را جایگزین رنگ ها مات تیره مانند مشکی دودی و خاکستری کنید.

سنت شکنی کنید و به سراغ شورت های فانتزی مدل جدید بروید. خوشبختانه صنعت لباس زیر بانوان روز به روز در حال تولید مدل های جدید و متنوع است. شورت های لامبادا بندی یا شورت فاق باز و این مدل  ها  را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

شورت لامبادا زنانه فانتزی ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.

حتما حتما در انتخاب و خرید شورت، لباس خواب و کاستوم نظر و سلیقه همسرتان را جویا شوید و با هم به سراغ فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنان مانند فروشگاه نیلاتن بروید و دوتایی به انتخاب لباس زیر بپردازید.

ست های فانتزی و عروسکی بدن نما را انتخاب کنید. این مدل های شورت لامبادا پارچه کمتری دارند و با استفاده از بند، گیره و مرواید جذابیت خاصی به به اندام تان می بخشند.

در انتخاب لباس زیرتان حتما در ابتدا رضایت و روحیه خوب خودتان در اولویت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهی کنید و سلیقه او را نیز به کار ببرید.

برخی از اندام های خود را پوشیده نگه دارید تا حس کنجکاوی پارتنرتان را تحریک نمایید. این گزینه را می توانید با پوشیدن لباس های کاستوم جذاب نیلاتن تجربه نمایید.

خرید اینترنتی انواع لباس زیر فانتزی و شیک


خرید اینترنتی دسترسی شما را به مدل های جدید و فانتزی انواع شورت های لامبادا شیک، بندی و توری و همچنین انواع لباس خواب و کاستوم را آسانتر نموده است. خرید از فروشگاه اینترنتی نیلاتن بسیار محرمانه است و سفارش شما بعد از دو بار بسته بندی شدن به اداره پست تحویل داده شده و هیچ گونه اثری از محتوای داخل بسته بر روی پاکت نوشته نمی شود.

آشنایی با انواع نیم تنه ورزشی زنانه

نیم تنه ها انواع مختلفی دارند و برای هر ورزشی بسته به نوع فعالیت ورزشی متفاوت هستند. به عنوان مثال نیم تنه ای که برای ورزش یوگا پوشیده می شود قطعا با مدلی که برای ورزش دو میدانی است تفاوت های فاحشی دارد.


سه نوع نیم تنه وجود دارد: نیم تنه با حمایت کم، با حمایت متوسط و در نهایت نیم تنه با حمایت زیاد که هر یک را به اختصار در ادامه معرفی خواهیم نمود.


نیم تنه با کمترین حمایت

این نوع نیم تنه ها پشتیبانی کمی از سینه ها داشته و بیشترین کارایی شان ویژگی انعطاف پذیری بالایی است که دارند. به راحتی کش می آیند و مناسب برای انجام حرکات کششی بالا تنه هستند. در تمرینات یوگا بهترین گزینه برای لباس ورزشی، پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت کم است.

نیم تنه با حمایت متوسط

برخی از ورزش ها هستند که در آن ها شما فعالیت نسبتا شدیدی را ندارید. ورزش هایی مانند: ایروبیک، دو آهسته، پیاده روی، دوچرخه سواری و... نیم تنه های با حمایت متوسط از بافت سینه در برابر پرش ها و حرکات متوسط پشتیبانی می کنند.

نیم تنه با بالاترین حمایت

ورزش های دو میدانی، کراس فیت، فیت نس و... فعالیت هایی سنگین به شمار می آیند و تمرینات سنگین و پرفشاری دارند. بالا تنه و سینه ها نیاز به حمایت بیشتر نسبت به سایر ورزش ها دارند. بهترین گزینه پوشیدن یک نیم تنه ورزشی با حمایت بالاست.

خرید اینترنتی انواع نیم تنه ورزشی و سوتین های ساده و اسپرت

هدف اصلی استفاده از نیم تنه ورزشی و سوتین های اسپرت و ورزشی صرفا تنها داشتن یک تیپ و استایل جذاب نیست. بر تن داشتن این مدل لباس ورزشی از به وجود آمدن ناهنجاری های عضلانی، بیماری ها و حساسیت های پوستی و دردهای عضلانی جلوگیری می کند و همچنین در برخی موارد به اصلاح فرم بدن و شانه ها کمک می کنند.

فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن

یکی از فروشگاه های اینترنتی لباس زیر زنانه که فروش تخصصی لباس زیر آنلاین را دارد، فروشگاه اینترنتی لباس زیر زنانه نیلاتن است. شما می توانید با دریافت راهنمایی از کارشناسان اقدام به انتخاب و خرید مناسب ترین نیم تنه ورزشی و سوتین ورزشی نمایید.

https://www.alefbakhabar.com/fa/news/117703/چرا-باید-هنگام-ورزش-نیم-تنه-بپوشیم

خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه، جوراب و لباس راحتی نیلاتن

نکات ست کردن جوراب با کفش

کفش های کتانی را با جوراب های کالج و یا ساق کوتاه بپوشید که لبه ندارند و از کفش بیرون نمی زند. اگر کفش نیم بوت یا چکمه دارید، ابتدا شلوار جین تنگ یا شلوار لگ جذب را بپوشید سپس جورابی ساق دار را آزادانه بر روی شلوار بپوشید در نهایت کفش را پا بزنید. البته طول ساق جوراب از قد کفش بلندتر نباشد.


ست کردن براساس رنگ و طرح لباس

در زمان ست کردن لباس و انتخاب استایل در ابتدا باید به رنگ و طرح پوشاک خود توجه نمایید. یک اصل مهم وجود دارد، این است که؛ طرح های مختلف پارچه را در کنار هم استفاده نکنید. به این صورت که در استایل تان دو المان طرح دار آن هم کنار یکدیگر نپوشید. به عنوان مثال: پارچه چهارخانه را با روسری گل دار اصلا نمای جالبی ندارد و به جای روسری گل دار از یک شال یا روسری ساده تک رنگ استفاده نمایید.


در مورد رنگ ها نیز همین گونه است. بهترین استایل رنگ ها، ترکیب رنگ های مکمل با یکدیگر است. به عنوان مثال رنگ آبی و نارنجی – سبز و قرمز اگر به درستی ست شوند، جذابیت زیادی را به تیپ تان می بخشند.


خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه، جوراب و لباس راحتی نیلاتن

فروشگاه اینترتی لباس زیر زنانه نیلاتن اهداف بزرگی دارد و قصد دارد با ارائه بهترین و با کیفیت ترین پوشاک بانوان با قیمتی مناسب، ارزش واقعی بانوان را به آن ها نمایش دهد. به منظور حمایت از حقوق شما عزیزان تخفیف های دائمی و دوره ای در سایت لحاظ شده است و همینطور یک تخفیف ویژه برای به ثبت رساندن اولین خریدتان.

ما می خواهیم شما به خانواده بزرگ نیلاتن بپیوندید و در کنار هم لحظات شاد و رنگی را رقم بزنیم.


برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات پوششی برای بانوان به خصوص لباس زیر، شورت و سوتین، شورت زنانه، شورت لامبادا، لباس راحتی بانوان و جوراب زنانه فانتزی می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی لباس زیر نیلاتن (nilatan.com) مراجعه نمایید و لیست محصولات متنوع را مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی انواع لباس زیر زنانه، جوراب و لباس راحتی نیلاتن