وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

انواع شلوار و بهترین پارچه شلوار زنانه را بشناسید

انواع شلوار زنانه ساده
مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نیاز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استایل تان را انتخاب کنید. مدل های شلوار ساده زنانه در انواع زیر است:

شلوار راسته
شلوار بگ
شلوار لگ یا جذب
شلوار دم پا
شلوار جین
اگر استایل رسمی می خواهید بهتر است که به سراغ شلوارهای راسته بروید. شلوارهای جین، جذب و لگ بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت و کژوال هستند.

مدل جدیدتری از شلوار وجود دارد که اورال یا سرهمی است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استایل های مختلف، فرق دارد.

مدل شلوار زنانه ساده

نکات مهم خرید شلوار زنانه ساده
در زمان خرید مدل شلوار ساده اگر به نکاتی که در ادامه ذکر خواهیم نمود توجه داشته باشید و آنها را رعایت کنید مطمئن باشید که یک تجربه خریدی بسیار عالی و لذت بخش آن هم بصورت اینترنتی و غیرحضوری خواهید داشت.

با روش های زیر شما هم یک شلوار مناسب با کیفیت عالی را تهیه می کنید و همچنین از نظر قیمت شلوار، هزینه معقولی را به نسبت کیفیت، طرح، و مد روز بودن پرداخت می نمایید.

قیمت
در ابتدا برای خود یک فیلتر قیمت یا یک رنج هزینه در نظر بگیرید و بنا به کاربرد مصرفی که از شلوار مدنظرتان است هزینه ای را مشخص کنید.

این مساله از پرداخت پول اضافی برای شلوارهایی که زیاد برایتان مهم نیست جلوگیری می کند و بسیاری از گزینه ها حذف می شوند و راحتتر می توانید خرید کنید.

به عنوان مثال شما یک شلوار راحتی خانگی می خواهید، مسلما هزینه ای که برای آن در نظر گرفتید با قیمت یک شلوار مجلسی شیک متفاوت خواهد بود؛ پس بودجه خود را مشخص کنید.

اصلا نیازی به چشم و هم چشمی نیست شما با پرداخت یک مبلغ معقول خریدی عالی خواهید داشت.

مساله مهم بعدی که می بایست به آن توجه داشت، جنس پارچه است. اول بهتان بگویم که خرید شلوار به نسبت سایر لباس های زنانه می تواند بسیار ساده تر باشد زیرا که مدل های متنوعی از آن در بازار وجود دارد و کاربرد شلوارها مشخص است.

در انتخاب جنس پارچه شلوار اول به این سوال جواب بدهید که چقدر می خواهید از آن استفاده کنید؟

آیا برای یک مدت زمان طولانی قصد پوشیدنش را دارید؟ یااینکه فقط صرفا مدل و طرح آن شلوار ساده برای تان مهم است؟

آشنایی با انواع مدل شومیز و بهترین پارچه های مناسب دوخت آن

انواع مدل شومیز زنانه

لباس شومیز زنانه دارای تنوع بسیار زیادی است و در بازار انواع مختلی از آن وجود دارد. شناخت انواع مختلف شومیز به شما کمک می کند تا انتخاب بهتر و مناسب تری را داشته باشید.


عدم شناخت کافی مدل های شومیز زنانه باعث می شود همیشه یک تیپ و استایل ساده داشته باشید و از تنوع انواع شومیز های دیگر غافل شوید.


شومیز زنانه بلند

شومیزهای بلند کاربرد بسیار زیادی دارند و اغلب از جنس پارچه هایی مانند: حریر (silk) و یا ابریشم دوخته می شود. ست کردن این مدل به همراه شلوار و یا ساپورت یک استایل مناسب بهاری را می سازد.


شومیز زنانه مجلسی

در طراحی مدل شومیزهای مجلسی اغلب از اپل استفاده می گردد و همین مساله یادآور خاطرات بانوان دهه 60 شمسی خواهد بود. به منظور خلق یک استایل شیک و جذاب، پوشیدن این شومیزها به همراه شلوارهای جذب (اسکینی، لگ و لاکرا) و یا دامن های کوتاه به شما پیشنهاد می شود.


انواع مدل شومیز زنانه


شومیز زنانه مخمل

شومیزهای مخمل نوعی دیگر از شومیز زنانه است که طرفداران خاص خود را دارد. بیشترین کاربرد آن در مهمانی ها، جشن تولدها و دورهمی های دوستانه است.


جنس پارچه مخمل برای روزهای سرد پاییز و زمستان مناسب خواهد بود. پوشیدن شومیز مخملی به همراه یک کت پشمی و شلوار جین، استایلی جذاب را می سازد.


شومیز زنانه جین

شومیزهای جین یکی از ضروری ترین لباس هایی است که می بایست در کمد لباس یک خانم وجود داشته باشد. این مدل لباس به راحتی با آیتم های مختلف قابل ست شدن است. بیشترین کاربرد شومیز جین در فصل بهار و از زیر مانتوهای جلوباز می باشد.


شومیز زنانه حریر

پارچه حریر بیشترین کاربرد را در دوخت لباسهای مجلسی دارد. ویژگی اصلی پارچه حریر نرمی و لطفات مثال زدنی آن است. اغلب شومیزهای حریر یک لباس مجلسی به حساب می آیند.


تنخور شومیزهای حریر بسیار جذاب است و نمای زیبایی به اندام شما می بخشد. شومیزهای حریر خود طرح های مختلفی مانند یقه حلزونی، یقه کراواتی و آستین پلیسه.


پوشیدن یک شومیز حریر به همراه یک دامن و یا شلوار مجلسی، تیپ شما را شیک و رسمی می سازد. در تابستان به سراغ رنگ های روشن و پاستیلی بروید.

مشاهده بهترین پارچه برای شومیز زنانه

نکات ست کردن شومیز زنانه شیک

مدل های جدید شومیز را می توانید با انواع لباس های موجود در داخل کمد خود ست نمایید و خیالتان راحت باشد که اگر به یک مراسم بدون هماهنگی دعوت شده اید؛ تیپ و استایل جذابی را خواهید داشت.

به عنوان مثال: می توانید شومیز شیک را با یک دامن راسته یا مشکی که سنگ دوزی های جذابی دارد بپوشید و یا اینکه به جای دامن از یک شلوار مام استایل یا شلوار لگ و جذب استفاده نمایید.

در ادامه به صورت مفصل درمورد ست کردن شومیز شیک با آیتم های مختلف صحبت خواهیم نمود.
ساخت یک استایل مونوکروم جذاب
در استایل مونوکروم از یک رنگ استفاده می شود ولی با میزان تناژهای متفاوت (مثلا استفاده از یک رنگ ثابت بصورت کمرنگ و پررنگ)؛ نکته مثبت این استایل در این است که؛ پوشیدن لباس های سرتاپا یک رنگ شما را کشیده تر، خوش اندام تر و بلندتر نشان می دهد و برای داشتن یک تیپ رسمی بهترین استایل خواهد بود.

استایل با شومیز زنانه شیک و ساده

ست کردن با شلوار اسلش
مدل های شلوار اسلش در قسمت دم پا کش دارند و برای تیپ های رسمی اصلا مناسب نیستند. برای داشتن یی تیپ دخترانه خیابانی راحت و خنک مناسب روزهای گرم تابستانی، پوشیدن شومیز با یک شلوار اسلش راحت پیشنهاد می شود.

آیتم کامل کننده این تیپ پوشیدن کفش کتانی یا کفش های اسپرت است. می توانید از اکسسوری پابند استفاده کنید همچنین از آنجایی که کمی مچ پا با شلوار اسلش دیده می شود و می توانید از پابند طلایی برای افزایش جذابیت استایل خود بهره ببرید.

پیشنهاد آراور:
پوشیدن شومیز سفید رنگ بلند و یه شلوار جین اسلش به همراه کتونی سفید رنگ. شال خود را می توانید به هر رنگی دوست دارید انتخاب کنید و همچنین کیف کمری مشکی نیز با این استایل انتخابی هوشمندانه و عالی خواهد بود.

ست کردن با دامن شلواری
مدل دامن شلواری ها گشاد است و بسیار خنک می باشند؛ به همین دلیل انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان هستند. ترکیب دامن شلواری (دامنی با مدل شلوار) با شومیز زنانه شیک کوتاه تیپی عالی را می سازد.

پیشنهاد آراور:
به عنوان مثال پوشیدن شومیز دکمه دار با دامن شلواری به رنگ روشن و همچنین شال خود را همرنگ با رنگ شومیز یا دامن انتخاب نمایید.

استایل شومیز ساده و آموزش دوخت شومیز آسان

نکات مهم در استایل شومیز ساده
اگر بالاتنه درشت اندامی دارید، شومیز ساده را با یک دامن طرح دار بپوشید. اما این قضیه برعکس هست یعنی پایین تنه تان درشتتر است شومیزتان طرح دار باشد و به سراغ یک دامن ساده بروید.

قانون کلی در ست کردن لباسها این است که: برای متناسب نشان دادن اندام تان برای قسمت های درشت بدن به سراغ لباس های ساده و تک رنگ بروید.

شومیز تک رنگ ساده

اگر تیپ تان بنظر خیلی ساده می رسد برای کامل کردن می توانید همراه با شومیز ساده از یک دستمال گردن زیبا و خوشگل استفاده نمایید.

استفاده از اکسسوری های زیبا را هیچ وقت فراموش نکنید. مثلا یک گردنبند بلند یا آویز گردنی می تواند به راحتی استایل و شومیز ساده تان را طرح دار جلوه بدهد و بر جذابیت شما بیافزاید و استایل شما را از سادگی خارج نماید.

شومیزهای گره دار را به هیچ وجه با شلوار نپوشید. شومیزهایی که مدل گره ای هستن را می توانید با یک عدد دامن میدی ست کنید.

دامن های میدی در کل وقتی وارد هر استایلی بشوند آن را جذابتر نشان می دهند.

سوال: شومیز ساده و دامن ماکسی استایل خوبی هستند یا نه؟
در اولین نگاه بنظر می رسد که ست شومیز ساده با یه دامن ماکسی اصلا جالب نیست، اما زمانی که برای یک مجلس ترجیح تان پوشیدن شومیز باشد اما پایین تنه درشتی دارید و نمی دانید که به چه صورت استایل خوبی داشته باشید؛ پوشیدن یک دامن ماکسی می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

برای کامل شدن تیپ خود می توانید از یک کمربند شیک استفاده کنید و آن را بر روی شومیز خود ببندید. در فضای مجازی می توانید انواه گره های بستن کمربند را پیدا کنید و استایل خود را شیک و به روز نمایید.

انواع ست با شومیز ساده
در ادامه چند پیشنهاد مناسب برای ست کردن شومیز ساده نخی و مدل های دیگر شومیز ساده را بیان می کنیم که می توانید استایل مناسب خود را انتخاب کنید.

شومیز ساده جلو بسته را زیر یک ژاکت بافت نازک و بلند بپوشید و یک ست پاییزی بسیار زیبا و کلاسیک برای خود بسازید.
یک تاپ ساده و یا طرح دار را از زیر یک شومیز ساده دکمه دار بپوشید و دکمه های شومیز را باز بگذارید و نیازی به بستن آن نیست.
یک ست بسیار محبوب و پرطرفدار که هیچ وقت تکراری نمیشه، شومیز ساده سفید را با یک شلوار جین آبی اسکینی بپوشید.
پوشیدن یک دامن کوتاه چین دار و قرار دادن شومیز ساده داخل دامن به شما استایلی عروسکی زیبا را می دهد. تکمیل کننده ست می تواند بستن یک کمربند ظریف از روی دامن باشد.
ترکیب شومیز ساده سفید دکمه دار به همراه شلوارهای رنگی و جذب هیچ گاه تکراری نمی شوند و با بستن یک دستمال گردن طرح دار به استایل خود جذابیت بیشتری ببخشید.
یک پوشش پاییزی شیک و کژوال پوشیدن شومیز از زیر یک پلیور است. یقه های شومیز را از زیر پلیور خود بیرون بیاورید و برای پایین تنه شلوار مشکی جذب لاکرا انتخاب نمایید. کفش نیم بوت نیز می تواند تکمیل کننده ست پاییزی تان باشد.
آموزش دوخت شومیز آسان را اینجا بخوانید

نکات خرید شومیز زنانه

در زمان خرید شومیز زنانه به نکات زیر توجه داشته باشید:


جنس پارچه

پارچه یک آیتم مهم در انتخاب و خرید شومیز است و همچنین کیفیت جنس پارچه شومیز بر روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. ابتدا کاربرد شومیز را مشخص نمایید.


به عنوان مثال اگر یک شومیز برای استفاده روزانه می خواهید؛ می بایست به سراغ یک جنس مقاوم و خوب بروید که در برابر شستشوی زیاد به راحتی از بین نرود.


اغلب پارچه هایی از جنس حریر، ساتن، پوپلین نخی، ابریشم، کتان مصری و پلی استر در دوخت شومیزها به کار برده می شوند. در این میان تنها پارچه پوپلین نخی از کیفیت بالایی برخوردار است که البته دوام بالایی دارد و نرمی و لطافت خوبی نیز دارد.


یقه و آستین

نکته دیگر توجه به یقه و آستین شومیز است. توجه داشته باشید که هر چه یقه و سر آستین لباس شومیز خشک و سفت باشد، لباس تان رسمی تر بنظر خواهد رسید.


انتخاب یقه و آستین تا حدی آزاد، تیپ شما را از حالت رسمی خارج کرده و به شما استایلی معمولی می بخشد. نوع یقه شومیز باید متناسب با اندازه گردن تان باشد.


اندازه آستین ها نیز باید متعادل باشند و با پوشیدن لباس بتوانید به راحتی کارهای خود را با دست انجام دهید. سر آستین ها نباید خیلی گشاد، تنگ و یا پهن باشند؛ به گونه ای که روی دست بیافتند و از مچ دست بیرون بیایند.


کیفیت دوخت

کیفیت دوخت شومیز نکته دیگری است که در زمان خرید باید به آن توجه داشته باشید. شومیزهای خوش دوخت تنخور زیبایی دارند و به خوبی روی اندام تان قرار می گیرند. مرور زمان نباید بر روی کیفیت دوخت هر نوع لباسی از جمله شومیز تاثیر بگذارد.


تناسب با فرم بدن

قبل از اقدام به خرید، شکل و فرم اندام خود را بشناسید. مشخص کنید که فرم بدنی تان جزء کدام دسته است: دسته سیب، گلابی، ساعت شنی، مستطیل و مثلث.


دانستن این موضوع به شما در انتخاب یک شومیز مناسب بسیار کمک خواهد نمود و شما به راحتی می توانید تیپ و استایل دلخواه خود را بسازید.


برای افراد با اندام سیبی شکل بهتر است که شومیزهای با کمر پهن را تهیه نمایند. اگر اندامتان به شکل گلابی است، پوشش بالاتنه خود را تنگ و پایین تنه را گشاد انتخاب نمایید.


اگر به فرم ساعت شنی هستید، قسمت شانه و ران باید در شومیز آزاد و رها باشد. در نهایت اندام های مستطیلی و مثلثی به ترتیب به سراغ شومیزهای اپل دار و شومیزهای جذب بروند.


رنگ

هر فرد با توجه به سلیقه، نیاز و البته مراسمی که قصد پوشیدن شومیز را دارد؛ رنگ آن را انتخاب می نماید. رنگ ها نشان دهنده شخصیت شما نیز می باشند. توجه داشته باشید که هر رنگ را متناسب با مراسم و موقعیت انتخاب نمایید.

https://www.shomareh1.com/بخش-اخبار-2/15685-بهترین-مدل-های-شومیز-زنانه?pr=1