وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس رایگان سوالی است که بسیاری از علاقه مندان به کسب و کار اینترنتی دارند و ما می خواهیم در این محتوای آموزشی این سوال را پاسخ دهیم. 


اگر به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی برای راه اندازی کسب و کار آنلاین خود هستید حتما می دانید که وردپرس ساده ترین و محبوب ترین CMS طراحی سایت است در ادامه به بررسی قالب های فروشگاهی وردپرسی و مزایا و معایب هر کدام می پردازیم و در نهایت بهترین قالب فروشگاهی وردپرسی رایگان و غیر رایگان را بررسی خواهیم کرد.


قالب وردپرس فروشگاهی چیست؟

یکی از فواید راه اندازی فروشگاه اینترنتی این است که برای فروش محصولات خود نیازی به مکان فیزیکی ندارید و به راحتی می توانید در 24 ساعت شبانه روز محصولات و خدمات خود را در اختیار بازدید کنندگان وب سایت خود قرار دهید.


  راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسادگی امکان پذیر است شما می توانید برای شروع از وردپرس استفاد کنید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس، دارای قالب های فروشگاهی رایگان و غیر رایگان بسیار زیادی است که می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید و بسرعت یک فروشگاه اینترنتی وردپرسی داشته باشید.

برای وردپرس فروشگاه های آنلاین بسیاری طراحی شده که افزونه ووکامرس از محبوب ترین و قدرتمندترین فروشگاه سازهای وردپرس است.


پس از نصب وردپرس اولین و مهم ترین تصمیم، انتخاب یک قالب جذاب و مناسب به شمار می رود.


قبل از اینکه یک قالب وردپرسی انتخاب کنیم اجازه بدید تا مزیت های وردپرس را نسبت به CMS های دیگر بررسی کنیم:


1- سادگی و راحتی هنگام استفاده

این ویژگی وردپرس، در رقابت با جوملا و دروپال کمک می کند و همین موضوع موجب شده است تا به عنوان ایده آل ترین انتخاب طراحان وب شناخته شود. علاوه بر این قالب های وردپرس به تخصص در تکنولوژی های پیچیده نیاز ندارند. بدون استفاده از دانش برنامه نویسی به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. این ویژگی موجب شده است، تا به زمان زیادی برای یادگیری وب سایت نیاز نداشته باشید و این زمان را صرف جنبه های دیگر کسب و کار خود کنید.

2- خلاقیت و پایداری

وردپرس نیز عملکردی شبیه به گوشی های موبایل دارد و با آخرین تکنولوژی ها، روندها و نیازها به روز می شود. مطمئنا عملکرد و هدف یک وب سایت در طول زمان تغییر می کند و وردپرس نیز به راحتی با این تغییرات همراه می شود. به روزرسانی وردپرس به این معناست که مشکلات آن برطرف شده و به طور مدام ویژگی های مفید و هیجان انگیزی به آن می افزاید.


3- گزینه طرح های جذاب

هزاران قالب اختصاصی در وردپرس وجود دارد، که برخی از آن ها کاملا رایگان هستند و حتی گاها امکان سفارشی سازی قالب نیز امکان پذیر است.


4- انعطاف پذیری بالا به دلیل متن باز بودن

شما می توانید علاوه بر انتخاب از بین قالب ها و افزونه های آماده، یک قالب اختصاصی هم طراحی کنید و به خاطر ویژگی متن باز بودن وردپرس، می توانید هر تغییری که نیاز دارید در قالب های خود انجام دهید.


5- امکان بهینه سازی برای موتورهای جستجو

در وردپرس امکان بهینه سازی موتورهای جستجو به خوبی فراهم شده است. برای این موضوع افزونه های زیادی همچون یوست و رنک مث و … ارائه شده اما شما باید اصول سئو را کاملاً بشناسید و سپس با ابزارهای مختلف سایت وردپرسی خود را بهینه کنید.


پر تکرار ترین سوال همیشه این است که بهترین قالب وردپرس برای سئو چیست؟ پاسخ وبین سئو به این سوال این است که قالبی برای سئو بهینه است که موارد مهمی مثل پارامترهای core web vitals در آن رعایت شده باشد، چرا که در CWV عملکرد سایت در شرایط مختلف و توسط کاربران مختلف سنجیده می شود و تفاوت بسیاری با ابزارهای real time مثل Gtmetrix دارد.

https://asreit.co/بهترین-قالب-فروشگاهی-وردپرس-رایگان/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد