وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

بهترین قالب های وردپرس آموزشی

ویژگی های قالب آموزشی وردپرس

قالب آموزشی وردپرس بهینه و برنامه نویسی شده دارای ویژگی های خاص است که در ادامه آنها را معرفی می‌ کنیم:


سیستم مدیریت دوره‌ ها: قالب باید دارای یک سیستم مدیریت دوره‌ ها باشد که به شما امکان می‌ دهد دوره‌ های آموزشی را به آسانی ایجاد و مدیریت کنید. این سیستم باید قابلیت افزودن دوره‌ های جدید، آپلود محتوا، ارائه آزمون‌ ها و مدیریت کاربران را داشته باشد.

توانایی پخش ویدیو: این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا ویدئوهای آموزشی را به راحتی در سایت خود نمایش دهید. از طریق تضمین پشتیبانی از ویدئوهای مختلف و استانداردهای پخش، دانشجویان به راحتی می‌ توانند محتوای آموزشی را مشاهده کنند.

توانایی دانلود فایلها: این ویژگی به کاربران دسترسی دانلود کردن فایل های آموزشی را می دهد که بتوانند در گوشی موبایل و یا کامیپوتر خود بصورت آفلاین فایل ها را ببینند یا گوش دهند.

سیستم پرداخت آنلاین: قالب باید از سیستم‌ های پرداخت آنلاین متنوعی پشتیبانی کند تا شما بتوانید برای دسترسی به دوره‌ های آموزشی هزینه‌ ها را دریافت کنید. همچنین امکان پرداخت کارت به کارت را برای مشتریانی که دسترسی به رمز دوم را ندارند را نیز فراهم سازید.

مدیریت کاربران: قالب باید امکان مدیریت کاربران و تعیین نقش‌ ها و مجوزهای آنها را داشته باشد. این اجازه را می‌ دهد تا مدیران دوره، معلمان و دانشجویان دسترسی به مناطق خاصی از سایت داشته باشند.

مشاهده همه ویدیوها در قالب یک صفحه و یا مشاهده مقالات سریالی تحت عنوان آموزش رایگان در یک صفحه و دسترسی به آنها

  امکان عضویت اعضای VIP و ارائه امکانات ویژه طبق استراتژی های هر سایت آموزشی

پشتیبانی از edd، ووکامرس: قالب سایت آموزشی از هر دو افزونه فروشگاهی پشتیبانی می کند و هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند.

امکان ایجاد تست‌ ها و آزمون‌ ها: این ویژگی به شما امکان می‌ دهد تا تست‌ ها و آزمون‌ های آموزشی بسازید و به دانشجویان امکان دسترسی به آنها را بدهید.

پشتیبانی از امنیت: امنیت اطلاعات کاربران و محتوای آموزشی بسیار مهم است. قالب باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و از امکانات SSL برای رمزنگاری اطلاعات استفاده کند.

پشتیبانی از SEO: بهینه‌ سازی برای موتورهای جستجو (SEO) اهمیت دارد تا دوره‌ های آموزشی شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند و بیشتر دانشجو جذب کنید. دوره آموزش سئو وبین سئو در همین راستا تدوین شده است.

بهینه بودن قالب از نظر کد: قالب آموزشی وردپرس تهیه شده توسط تیم وبین سئو کاملا بهینه است و طبق اصول سئو برنامه نویسی شده است. افزونه های موردنیاز کدنویسی شده اند و همین مساله وجه تمایز این قالب آموزشی با سایر قالب های آماده تجاری موجود بازار است.

پشتیبانی فنی آسان و گام به گام در قالب کدنویسی نسبت به قالب های آماده

در ابتدای راه اندازی سایت، بسیاری از امکانات و افزونه ها ممکن است برای شما مفید نباشند و در آینده به آن ها نیاز پیدا کنید. چون مبنای کار بر اساس سرعت بالا است. همه افزونه ها و ویژگی ها در ابتدا بارگذاری نشده اند.


با استفاده از پشتیبانی فنی در قالب سایت آموزشی وردپرسی بهینه تهیه شده در سایت وبین سئو، شما می توانید فروشگاه خود را مرحله به مرحله به روز کنید. این یک مزیت دیگر است. قالب های منبع آماده قفل هستند و شما نمی توانید آنها را بر اساس نیاز خود به روز کنید. البته خبری از بهینه سازی سورس نیز نیست.


https://www.webinseo.com/wordpress-tutorials/best-educational-wordpress-theme

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد