وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

مزایا و دلایل اهمیت طراحی وب سایت شرکتی برای تجارت

1. نیاز به طراحی وب سایت شرکتی اختصاصی برای جذب مشتریان جدید

مهمترین عامل برای یک سرمایه گذار و تاجر کسب درآمد و سود بیشتر است، تصور کنید فضای بزرگی وجود دارد که افراد زیادی به صورت مجازی در آن فعال هستند، از این رو بازار بزرگ و در نتیجه پتانسیل فروش بالایی دارد. بستری وجود دارد.


هر مدیر کسب و کاری می تواند با داشتن یک وب سایت خود را در این بازار بزرگ معرفی کند و مشتریان جدید زیادی به دست آورد. این معرفی از طریق طراحی یک وب سایت زیبا و بهینه امکان پذیر است. شما عزیزان می توانید خدمات سئو را تضمینی دریافت کنید. سایت خود را در صدر جستجوی گوگل قرار دهید و هر مشتری را که می خواهد به صورت آنلاین خرید کند جذب کنید.


اهمیت طراحی سایت در جذب مشتریان جدید

۲- نیاز به طراحی وب سایت برای افزایش اعتماد به برند

داشتن یک وب سایت بلافاصله اعتبار کسب و کار شما را بهبود می بخشد. این می تواند تأثیر قوی بر مشتریان جدید و قدیمی شما بگذارد و مهارت های شما را برای موقعیت بهتر کسب و کارتان به نمایش بگذارد.


 آن را یکی از ابزارهای اصلی خود در نظر بگیرید تا خود را از رقبای راه اندازی سایت خود در سال جدید متمایز کنید.ویروس کرونا نشان داد که نقش وب‌سایت‌ها در ارائه و فروش محصولات رنگارنگ چقدر مهم است، بنابراین کسب‌وکارهایی که اهمیت طراحی وب‌سایت را جدی نمی‌گرفتند متحمل ضررهای زیادی شدند و حتی مشتریان همیشگی خود را از دست دادند. شاید تو سوال داشته باشی. چرا این اتفاق افتاد؟ پاسخ ساده است: کسب و کاری که مطابق با شرایط فعلی به نیازهای مشتریان خود رسیدگی کند، اعتماد آنها را جلب خواهد کرد. وقتی کاربران نتوانند به شما اعتماد کنند، فروش و درآمد کاهش می یابد. وقتی کسی با کسب و کار شما روبرو می شود و می بیند که شما سهمی در فضای اینترنت ندارید، کار مهمی نیست، به راحتی می توان از اعتماد به شما دست کشید.


3- اهمیت طراحی وب سایت برای کنترل بیشتر

شبکه های اجتماعی نوعی فضای اجاره ای است. شما همیشه در معرض آخرین به روز رسانی های رسانه های اجتماعی هستید. داشتن یک دنبال کننده اجتماعی قوی برای اعتبار عالی است، اما اگر این تنها راهی است که مشتریان می توانند شما را پیدا کنند، کنترل شما از دست شما خارج می شود.


یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که داستان خود را به روش خود و نماینده واقعی برند خود بگویید. تمام ویژگی های مورد نیاز خود را اضافه کنید و ایده های خود را زنده کنید.با ایجاد سایت در واقع شما مدیر و کارمند خود هستید و نگران فیلترینگ، حذف یا سایر محدودیت ها نیستید و می توانید به محدودیت ها فکر کنید.


این سایت به شما اجازه می دهد تا کاربران خود را مدیریت کنید، کدام شبکه اجتماعی این همه ویژگی های دقیق را به شما می دهد؟


در بهترین حالت فقط می توانید آماری از بازدید صفحه خود داشته باشید اما سایت به هر نحوی آماده آمار دقیق و عینی است.


شما می توانید موفقیت آنلاین را با مدیریت مشتریان خود آغاز کنید.


مزایای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار

4. سایت سودآور

ایجاد یک وب سایت حرفه ای می تواند یک فرآیند بدون درز باشد زمانی که یک تیم طراحی وب قوی مانند یک همکار سایت در کنار خود داشته باشید.


همچنین داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات مقرون به صرفه است. چاپ یا تلویزیون. مزیت وب سایت فعال بودن آن به صورت 24 ساعته است و می توانید با ایجاد تغییرات و به روز رسانی آن بر اساس نیازهای کاری خود، آن را به روز کنید.


با پرداخت هزینه ای ناچیز نسبت به هزینه های نجومی سایر تبلیغات می توانید به راحتی وب سایت کسب و کار خود را داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید.5. نیاز به طراحی وب سایت برای دسترسی آسان مشتری و محدودیت کمتر فروشنده

وب سایت شما در سرتاسر جهان قابل دسترسی است و به شما این امکان را می دهد که به دلیل گستردگی جمعیت شناختی، میزان فروش و فروش را افزایش دهید.


به سایت های بزرگ وردپرسی دنیا نگاه کنید، بیشترین سهم فروش متعلق به این سایت های زیبا و جذاب است از یک سایت و سیستم مدیریت آن چه می خواهید؟ سایت های وردپرس تمام ویژگی هایی را که می خواهید در اختیار شما قرار می دهند و هزینه کمتری نیز دارند.


علاوه بر این، در دسترس بودن شنبه ها از این نظر حائز اهمیت است که مشتریان شما می توانند در هر زمانی از شبانه روز به شما مراجعه کنند، همچنین در صورت نیاز مدیر به افزایش تعداد مشتریان، یک سایت می تواند تعداد نامحدودی مشتری را در خود جای دهد. در فروشگاه های فیزیکی .پرداخت هزینه افزایش ظرفیت فروشگاه خود می باشد.


6. صرفه جویی در زمان

دیگر نیازی به توضیح دادن توضیحات لازم در مورد یک محصول داده شده برای هزاران نفر نیست، کافی است هر تعداد مقاله در مورد خدمات یا محصول مورد نظر بنویسید و در صفحه مورد نظر قرار دهید.


همچنین اگر سوالات زیادی از شما پرسیده شده است، می توانید بخشی با عنوان سوالات متداول قرار دهید تا وقت مشتریان و خودتان را هدر ندهید.

مقایسه خرید اینترنتی با خرید حضوری و مزیت های فروشگاه های اینترنتی

پس از تامل فراوان به این نتیجه رسیدیم که تنها یک مقایسه کامل بین مزایا و معایب خرید سنتی و مزایا و معایب خرید اینترنتی می تواند مزیت های خرید اینترنتی را برای شما مورد بحث قرار دهد. پس با ما همراه باشید

فرض کنید قصد خرید یک ست گلدان را دارید یا می خواهید جدیدترین کفش ورزشی نایک را بخرید. شما کدام را انتخاب می کنید؟ خرید اینترنتی یا خرید سنتی؟

تقریباً هر انتخابی مزایا و معایبی دارد. ما هر دو سبک خرید را با هم مقایسه می کنیم.

نکات مثبت خرید اینترنتی همانند نکات منفی خرید سنتی است.

تنوع در تعداد، رنگ و مدل محصولات یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی است

یکی از مزیت های فروشگاه اینترنتی تنوع بی نظیر محصولات در محیط مجازی است که فضای فیزیکی را اشغال نمی کند!

نبود قفسه در یک فروشگاه اینترنتی معنی ندارد! با چند کلیک، می‌توانید ساعت‌ها در فروشگاه قدم بزنید و محصولات را بدون دیدن کسی در قفسه‌ها ببینید.می توانید محصول مورد نظر خود را در طرح ها و رنگ های مختلف ببینید و هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید.

خرید آسان

دیگر از رانندگی، پارک و استرس در مورد ترافیک خبری نیست. کافی است هنگام خرید روی مبل خود بنشینید و هنگام نوشیدن چای خرید کنید.

هر وقت خواستی بخر ساعت کار فروشگاه؟ یک فروشگاه اینترنتی هرگز تعطیل نمی شود. بنابراین هم خریدار و هم فروشنده خوشحال هستند که در هر زمانی از شبانه روز می توانند خرید کنند! حتی موقع خواب هم مقادیر کم و زیاد به حسابش سرازیر می شود.

قیمت ها را مقایسه کنید

هنگام خرید آنلاین به راحتی می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید. فرض کنید در خیابان هفت تیر بالا و پایین می روید و به دنبال کت هستید. قیمت های مختلف شما را گیج کرده است و نمی توانید به یاد بیاورید که کدام فروشگاه قیمت بهتری دارد. درمانده و مستاصل وسط خیابان ایستاده ای. و تمام وقت شما تلف می شود!

اما با خرید اینترنتی به راحتی می توانید قیمت ها را مقایسه کنید. قبل از تصمیم گیری لازم نیست دوباره به همه فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. فقط صفحات مورد نظر خود را نشانه گذاری کنید یا صفحه جدیدی را برای محصول مورد علاقه خود باز کنید.بدانید که چقدر می خرید!

شما در حال مرور یک فروشگاه آنلاین هستید. شما در حال افزودن برخی محصولات به سبد خرید خود هستید. وقتی پرداخت می کنید، کل را بررسی می کنید و می دانید.

اوه من خیلی زیاد دارم! چندتاشو پاک کنم! در یک فروشگاه معمولی، ممکن است وقتی به صندوق می‌روید، از مبلغ روی فاکتور شوکه شوید!

اما خجالت می کشی چند تا از آن ها را به جایشان برگردانی و در نهایت کارت خود را خالی می کنی و غمگین از هیجانی که صرف خرید کرده ای، فروشگاه را ترک می کنی.

ارسال رایگان

اگر مبلغ فاکتور شما زیاد باشد، محصولات را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنند. اما در غیر این صورت مبلغی مازاد بر کل فاکتور از حساب شما کسر می شود.

همچنین اگر محصولات به درستی بسته بندی نشده باشند، ممکن است در مراحل ارسال مشکلی برای آنها به وجود بیاید. و این یکی از معایب خرید اینترنتی است.

تحویل به دوستان یا خانواده

می توانید یک هدیه بخرید و به جای آدرس حمل و نقل خود آدرس محل کار یا منزل دوست خود را وارد کنید.

بدون نیاز به ایستادن در صف های طولانی در فروشگاه های آنلاین.تشکیل صف های عریض و طویل در فروشگاه های بزرگ را حتما دیده اید. هیچکس دوست ندارد در آن صف ها بایستد. تو می توانی

با خرید آنلاین زمان زیادی را صرفه جویی کنید و در وقت خود برای موارد مهمتر صرفه جویی کنید.

می توانید از نظرات سایر خریداران استفاده کنید.

در یک فروشگاه معمولی نمی توانید از صدها نفر بپرسید که آیا از محصولی که خریده اند راضی هستند یا نه! یا کدام برندها بهتر هستند؟ اما فواید

فروشگاه اینترنتی جایی است که می توانید نظرات سایر کاربران را در مورد این محصول و کیفیت آن باخبر شوید.

به قیمت عمده خرید کنید

خرده فروشان سنتی از این گزینه متنفرند! اما به دلیل حداقل هزینه های یک فروشگاه آنلاین، آنها می توانند از سود بیشتر صرف نظر کنند و اقلامی را با قیمتی بسیار پایین تر از خرده فروشی معمولی عرضه کنند.

مزایای خرید سنتی معایب خرید آنلاین است!

قصد ما این نیست که فقط در مورد مزایای خرید و داشتن یک فروشگاه اینترنتی صحبت کنیم. باید از خطرات خرید اینترنتی و معایب آن آگاه باشید تا در دام کلاهبرداران اینترنتی نیفتید.

می توانید آن را به یک موقعیت خاص تبدیل کنید.خرید و مرور سنتی فرصتی برای ملاقات با دوستان و خرید با هم است که هیچ کدام به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

ضربه بزنید و امتحان کنید؛.

اگر می‌خواهید لباس یا کفش بخرید، می‌توانید آن‌ها را روی بدن و پاهایتان امتحان کنید تا ببینید چطور به نظر می‌رسید و آیا به شما می‌آید یا خیر.

می توانید بافت پارچه را زیر دست خود حس کنید تا تصمیم بگیرید که آیا بافت را دوست دارید یا نه.

از نزدیک نگاه کن.

عکس های حرفه ای آنلاین می تواند کمی فریبنده باشد. زیرا وضوح و رنگ آنها با نرم افزارهای ویرایش عکس بسیار کارآمد بوده و ممکن است با محصول واقعی تفاوت هایی داشته باشد. در فروشگاه‌های آجر و ملات، می‌توانید محصول را از همه زوایا و مواردی مانند وزن و دوخت بررسی کنید و از کیفیت کلی آن بهتر مطلع شوید.

خدمات شخصی را دریافت کنید.

عنصر انسانی فروشگاه آجر و ملات را نباید نادیده گرفت. می توانید از فروشنده بپرسید. یک نکته یا حتی فقط یک لبخند دوستانه دریافت کنید.

فوراً آن را به خانه ببرید.

خرید آنلاین فاقد عنصر رضایت فوری است. باید منتظر بمانید تا محصول شما برسد.هنگام خرید آنلاین، احتمال تاخیر در رسیدن بسته شما وجود دارد.

بررسی اثربخشی آن

محصول خریداری شده کار نمی کند؟ درست نبود؟ فقط آن را به فروشگاه برگردانید. اگرچه می توانید کالاها را به صورت آنلاین خریداری کنید

برگشت؛ اما این فرآیند پر زحمت تر و پیچیده تر است. همچنین درخواست گارانتی در یک فروشگاه آجر و ملات راحت تر از یک فروشگاه آنلاین است.

امنیت بیشتر هنگام خرید

در معاملات آنلاین، اطلاعات بسیاری از مشتریان هک شده است. مطمئناً امنیت خریدهای آنلاین بهتر از همیشه است، اما هرگز نمی توانید کاملاً مطمئن باشید که اطلاعات شما به سرقت نمی رود.

همچنین فروشگاه های کلاهبرداری معروف به سایت های فیشینگ وجود دارند که اطلاعات و حساب شما را سرقت می کنند.

آنها خالی می شوند در یک فروشگاه سنتی شما با امنیت بیشتری پرداخت می کنید. به هر حال، نه

امنیت کامل هنگام خرید یکی از مشکلات فروشگاه های اینترنتی است.

مشاهده صفحه اصلی سفارش طراحی سایت فروشگاهی