وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

چگونه آنلاین شاپ اکسسوری بزنیم؟

به گزارش وبین سئو: ترجیح مردم به خرید آنلاین با پیشرفت تکنولوژی و راحتی خرید اینترنتی روز به روز در حال افزایش است. در گذشته بوتیک ها جایگاه ویژه ای برای افراد داشت، اما پس از ورود به عصر دیجیتال، بازارگردی جایگاه خود را به وب گردی داده است. به دلیل مزیت های بسیار زیاد خرید اینترنتی، دارندگان فروشگاه های فیزیکی به فکر راه اندازی فروشگاه های اینترنتی افتادند. در حال حاضر بازار کسب و کارهای اینترنتی داغ بوده و بسیاری از مردم به خریدهای آنلاین عادت دارند. و یکی از حوزه هایی که به شدت تحت تاثیر این تغییر قرار گرفت خرید اکسسوری است. مردم ترجیح می‌ دهند که اکسسوری‌های خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری کنند. این امر به دلیل تنوع محصولات، ارزانی و راحتی در مقایسه قیمت ‌ها انتخاب ‌هاست. یکی از حوزه های مد و فشن که در حال حاضر از محبوبیت بالایی برخوردار است؛ فروش اکسسوری است که مخاطبان آن بیشتربانوان و نوجوانان هستند.

در صورتی که به فکر راه اندازی آنلاین شاپ پر سود با درآمد بالا هستید؛ راه اندازی آنلاین شاپ اکسسوری گزینه مناسبی محسوب می شود. در این یادداشت سعی بر این داریم تا در مورد نحوه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرید اکسسوری و چگونه اکسسوری بفروشیم؛ صحبت نماییم.


راه اندازی فروشگاه اینترنتی اکسسوری چه مزایایی دارد؟

راه اندازی یک آنلاین شاپ فروش اکسسوری اهمیت بسیاری دارد و می توان آن را به عنوان یک تصمیم تجاری موفق به منظور پیشرفت بیزنس و کسب و کارتان در نظر گرفت. در ادامه تعدادی از دلایل اهمیت این کار ذکر شده است:

  ادامه مطلب ...

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی کنیم؟

سوال مهمی که بسیاری از صاحبان کسب و کارهای سنتی دارند این است که چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق راه داشته باشیم؟ آیا با وجود کسب و کار سنتی یا همان فروشگاه حضوری اصلا نیازی به فروشگاه آنلاین دارم؟


ترس های زیادی برای شروع وجود دارد اما اگر طبق اصول کسب و کار اینترنتی فعالیت خود را شروع کنید حتما می توانید یکی از فروشگاه های اینترنتی موفق در حوزه خود شوید. در ادامه نکات مهمی برای شما آماده کرده ایم.


نکات مهم در راه اندازی فروشگاه اینترنتی

به طور کلی، طراحی سایت به عنوان یکی از عناصر اساسی در دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین بسیار مهم است و می‌تواند به بهبود دسترسی به مشتریان، افزایش فروش، و توسعه کسب و کار کمک کند. در حال حاضر طراحی وب سایت های فروشگاهی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ چرا که بعد از همه گیر شدن ویروس کرونا خرید آنلاین فرهنگ سازی شد.

  ادامه مطلب ...

چگونه یک آنلاین شاپ موفق در اینستاگرام داشته باشیم؟

خب مسلما بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ روشی نیست که یک شبه به سرانجام برسد. تمام صبحتها و چالش های آن روزهای خودم را سعی نمودم که به صورت چکیده در این یادداشت برای شما آماده کنم. امیدوارم که بعد از مطالعه این یادداشت بتوانید به راحتی ایده برای آنلاین شاپ اینستاگرام خود پیدا کنید و یا اینکه منجر به افزایش فروش دراینستاگرام شما شود.
با افزایش دسترسی افراد به اینترنت، تجارت های سنتی جای خود را به تجارت های الکترونیک داده اند. در حال حاضر بسیاری از کمپانی ها به این نتیجه رسیده اند که فضای مجازی، تاثیر بسیار زیادی در فروش بیشتر و معرفی بهتر برند تجاری آن ها دارد. همین موضوع موجب شده است تا بسیاری از افراد از این روش کسب درآمد کنند، پس رقابت در این زمینه بسیار زیاد است.

هر شخصی که بخواهد در این زمینه سرمایه گذاری کند، راه سختی پیش رو دارد. برای اینکه بتوانید در این زمینه موفق شوید و از رقبای خود پیشی بگیرید، باید بهترین رسانه را برای انجام این کار انتخاب کنید. البته پس از این انتخاب، روش استفاده از رسانه نیز تاثیر بسزایی در کسب یک درآمد اینترنتی دارد.

اگر به هر دلیلی توانایی لازم برای ساخت وب سایت اینترنتی را ندارید، باید نرم افزاری را انتخاب کنید که تعداد کاربران فعال در آن بسیار بالا باشد. با کمی توجه، متوجه خواهید شد که اینستاگرام جایگزین مناسبی برای وب سایت های اینترنتی به شمار می رود؛ زیرا این نرم افزار بسیار پرطرفدار بوده و در دسترس بسیاری از افراد قرار دارد. این روزها عرضه تقاضا برای دریافت بهترین قالب وردپرس آموزشی زیاد شده است. آموزش غیرحضوری تقاضای زیادی دارد و همین مساله را می توانید در فضای اینستاگرام نیز پیاده سازی کنید و به دنبال آموزش یک مهارت به مخاطبان باشید. گزینه بعدی جدا آموزش می تواند فروش محصول و خدمات در اینترنت از طریق سایت یا اینستاگرام باشد.
 
ادامه مطلب ...

چگونه آنلاین شاپ لوازم تحریر بزنیم ؟

به گزارش محمد نصیری مشاور سئو و کسب و کارهای اینترنتی: لوازم تحریر یکی از لوازم ضروری افراد در تمامی دوران به شمار می رود. البته در حال حاضر بسیاری از افراد برای یادداشت کردن نکات از تلفن همراه استفاده می کنند و کمتر شخصی دفترچه یادداشت همراه خود دارد؛ با این وجود نوشت افزار و استفاده از لوازم تحریر از جایگاه ویژه ای در میان افراد با رده سنی های مختلف برخوردار است. در صورتی که قصد راه اندازی یک آنلاین شاپ لوازم تحریر را دارید، مطمئنا نسبت به سود آن شناخت کافی بدست آورده اید. در نظر داشته باشید بالا بودن قیمت لوازم تحریر افراد را نسبت به خرید آن منصرف نمی کند. اگر هنوز کسب و کار آنلاین خود را در این حوزه راه اندازی نکرده اید، توجه به نکات زیر در این زمینه به شما کمک می کند، پس تا انتها همراه ما باشید. این یادداشت برگرفته از تجارب کاری من در طول سالها بوده است و نکات مفیدی در آن نهفته شده است.

نکات مهم در راه اندازی آنلاین شاپ لوازم تحریر
انتخاب نام دامنه منحصر به فرد
از مهم ترین قسمت های راه اندازی آنلاین شاپ می توان به انتخاب یک نام مناسب اشاره کرد. در نظر داشته باشید که این نام باید مناسب، آسان و به یاد ماندنی باشد. در انتخاب نام مناسب برای آنلاین شاپ خود به تحلیل نام و نام دامنه رقبای خود در این زمینه بپردازید. باتوجه به نتایج تحلیل های انجام شده و تحقیقات گسترده می توانید نام مناسب را بر اساس علایق خود انتخاب کنید.
 
ادامه مطلب ...

نکات مهم در طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی

نکات مهم در طراحی صفحه اول سایت فروشگاهی را باید بدانیم و دانستن این موضوع بسیار مهم است؛ زیرا صفحه اول به عنوان ویترین یک فروشگاه شناخته می شود و تاثیر بسزایی در جذب مشتری دارد. شکست خوردن در طراحی صفحه اول یا همان صفحه اصلی سایت های فروشگاهی به معنای شکست خوردن کسب و کارتان است. بالاترین میزان نرخ تبدیل زمانی میسر است، که رابط کاربری و تجربه کاربری خوبی در صفحه اول رقم بزنید. اگر قصد دارید در دسته افراد حرفه ای قرار بگیرید، به تمامی نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد، توجه داشته باشید.


تاثیرات صفحه اول (صفحه اصلی) سایت فروشگاهی بر روی مخاطب

تاثیرات ایجاد شده بر روی مخاطب موجب ایجاد برخی از رفتارها از طرف او می شود. این رفتارها به صورت سیگنال های مثبت و منفی، به سیستم هوشمند گوگل منتقل شده و به ارتقا یا افت وب سایت فروشگاهی شما منجر می شود.


اهمیتی ندارد که وب سایت فروشگاهی شما، پربار و دارای محتوای فوق العاده باشد؛ زیرا ذهنیت مخاطب در همان برخورد اول با فروشگاه شما رقم خواهد خورد.

  ادامه مطلب ...