وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

نکات ست کردن شومیز زنانه شیک

مدل های جدید شومیز را می توانید با انواع لباس های موجود در داخل کمد خود ست نمایید و خیالتان راحت باشد که اگر به یک مراسم بدون هماهنگی دعوت شده اید؛ تیپ و استایل جذابی را خواهید داشت.

به عنوان مثال: می توانید شومیز شیک را با یک دامن راسته یا مشکی که سنگ دوزی های جذابی دارد بپوشید و یا اینکه به جای دامن از یک شلوار مام استایل یا شلوار لگ و جذب استفاده نمایید.

در ادامه به صورت مفصل درمورد ست کردن شومیز شیک با آیتم های مختلف صحبت خواهیم نمود.
ساخت یک استایل مونوکروم جذاب
در استایل مونوکروم از یک رنگ استفاده می شود ولی با میزان تناژهای متفاوت (مثلا استفاده از یک رنگ ثابت بصورت کمرنگ و پررنگ)؛ نکته مثبت این استایل در این است که؛ پوشیدن لباس های سرتاپا یک رنگ شما را کشیده تر، خوش اندام تر و بلندتر نشان می دهد و برای داشتن یک تیپ رسمی بهترین استایل خواهد بود.

استایل با شومیز زنانه شیک و ساده

ست کردن با شلوار اسلش
مدل های شلوار اسلش در قسمت دم پا کش دارند و برای تیپ های رسمی اصلا مناسب نیستند. برای داشتن یی تیپ دخترانه خیابانی راحت و خنک مناسب روزهای گرم تابستانی، پوشیدن شومیز با یک شلوار اسلش راحت پیشنهاد می شود.

آیتم کامل کننده این تیپ پوشیدن کفش کتانی یا کفش های اسپرت است. می توانید از اکسسوری پابند استفاده کنید همچنین از آنجایی که کمی مچ پا با شلوار اسلش دیده می شود و می توانید از پابند طلایی برای افزایش جذابیت استایل خود بهره ببرید.

پیشنهاد آراور:
پوشیدن شومیز سفید رنگ بلند و یه شلوار جین اسلش به همراه کتونی سفید رنگ. شال خود را می توانید به هر رنگی دوست دارید انتخاب کنید و همچنین کیف کمری مشکی نیز با این استایل انتخابی هوشمندانه و عالی خواهد بود.

ست کردن با دامن شلواری
مدل دامن شلواری ها گشاد است و بسیار خنک می باشند؛ به همین دلیل انتخاب عالی برای روزهای گرم تابستان هستند. ترکیب دامن شلواری (دامنی با مدل شلوار) با شومیز زنانه شیک کوتاه تیپی عالی را می سازد.

پیشنهاد آراور:
به عنوان مثال پوشیدن شومیز دکمه دار با دامن شلواری به رنگ روشن و همچنین شال خود را همرنگ با رنگ شومیز یا دامن انتخاب نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد