وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

استایل شومیز ساده و آموزش دوخت شومیز آسان

نکات مهم در استایل شومیز ساده
اگر بالاتنه درشت اندامی دارید، شومیز ساده را با یک دامن طرح دار بپوشید. اما این قضیه برعکس هست یعنی پایین تنه تان درشتتر است شومیزتان طرح دار باشد و به سراغ یک دامن ساده بروید.

قانون کلی در ست کردن لباسها این است که: برای متناسب نشان دادن اندام تان برای قسمت های درشت بدن به سراغ لباس های ساده و تک رنگ بروید.

شومیز تک رنگ ساده

اگر تیپ تان بنظر خیلی ساده می رسد برای کامل کردن می توانید همراه با شومیز ساده از یک دستمال گردن زیبا و خوشگل استفاده نمایید.

استفاده از اکسسوری های زیبا را هیچ وقت فراموش نکنید. مثلا یک گردنبند بلند یا آویز گردنی می تواند به راحتی استایل و شومیز ساده تان را طرح دار جلوه بدهد و بر جذابیت شما بیافزاید و استایل شما را از سادگی خارج نماید.

شومیزهای گره دار را به هیچ وجه با شلوار نپوشید. شومیزهایی که مدل گره ای هستن را می توانید با یک عدد دامن میدی ست کنید.

دامن های میدی در کل وقتی وارد هر استایلی بشوند آن را جذابتر نشان می دهند.

سوال: شومیز ساده و دامن ماکسی استایل خوبی هستند یا نه؟
در اولین نگاه بنظر می رسد که ست شومیز ساده با یه دامن ماکسی اصلا جالب نیست، اما زمانی که برای یک مجلس ترجیح تان پوشیدن شومیز باشد اما پایین تنه درشتی دارید و نمی دانید که به چه صورت استایل خوبی داشته باشید؛ پوشیدن یک دامن ماکسی می تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

برای کامل شدن تیپ خود می توانید از یک کمربند شیک استفاده کنید و آن را بر روی شومیز خود ببندید. در فضای مجازی می توانید انواه گره های بستن کمربند را پیدا کنید و استایل خود را شیک و به روز نمایید.

انواع ست با شومیز ساده
در ادامه چند پیشنهاد مناسب برای ست کردن شومیز ساده نخی و مدل های دیگر شومیز ساده را بیان می کنیم که می توانید استایل مناسب خود را انتخاب کنید.

شومیز ساده جلو بسته را زیر یک ژاکت بافت نازک و بلند بپوشید و یک ست پاییزی بسیار زیبا و کلاسیک برای خود بسازید.
یک تاپ ساده و یا طرح دار را از زیر یک شومیز ساده دکمه دار بپوشید و دکمه های شومیز را باز بگذارید و نیازی به بستن آن نیست.
یک ست بسیار محبوب و پرطرفدار که هیچ وقت تکراری نمیشه، شومیز ساده سفید را با یک شلوار جین آبی اسکینی بپوشید.
پوشیدن یک دامن کوتاه چین دار و قرار دادن شومیز ساده داخل دامن به شما استایلی عروسکی زیبا را می دهد. تکمیل کننده ست می تواند بستن یک کمربند ظریف از روی دامن باشد.
ترکیب شومیز ساده سفید دکمه دار به همراه شلوارهای رنگی و جذب هیچ گاه تکراری نمی شوند و با بستن یک دستمال گردن طرح دار به استایل خود جذابیت بیشتری ببخشید.
یک پوشش پاییزی شیک و کژوال پوشیدن شومیز از زیر یک پلیور است. یقه های شومیز را از زیر پلیور خود بیرون بیاورید و برای پایین تنه شلوار مشکی جذب لاکرا انتخاب نمایید. کفش نیم بوت نیز می تواند تکمیل کننده ست پاییزی تان باشد.
آموزش دوخت شومیز آسان را اینجا بخوانید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد