وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

نرم افزار برنامه ریزی روزانه سیمیا

نتایج فوق العاده باورنکردنی با نرم افزار برنامه ریزی روزانه سیمیا

آیا می دانید بسیاری از افرادی که از نرم افزار سیمیا استفاده کرده اند به دستاوردهای باورنکردنی در زندگی و کسب و کار خود دست یافته اند؟

کسانی که در سال های اخیر از این نرم افزار استفاده کرده اند با کمک این نرم افزار توانسته اند به نتایج بسیار خوبی دست یابند.

بسیاری از نرم افزارهای موجود در بازار هرگز شما را به جایگاه افراد فوق العاده موفق نمی رساند!

زیرا منشأ خارجی دارند یا به طور ناقص به یک جنبه از مولفه های موفقیت پرداخته اند.

در طراحی نرم افزار سیمیا برنامه ریزی روزانه سعی شده است در برخورد با مواردی که شما را در مسیر موفقیت قرار می دهد بسیار خلاق باشیم.

1- بخش تعیین هدف: بسیاری از افراد در زندگی موفق نیستند زیرا نمی توانند برای خود هدف تعیین کنند.


در این نرم افزار هدف گذاری به کمک تصاویر آسان و خلاقانه شده است.


2- بخشی از هوش مالی: برخی افراد به دلیل بی اطلاعی از مشکلات مالی خود در زندگی و تجارت موفق نیستند.


در این قسمت افراد می توانند با اطلاعاتی که در نرم افزار سیمیا وارد می کنند به کمک نمودارهای هوشمند مشکلات مالی خود را به راحتی رصد کنند.3- برنامه ریزی روزانه و مدیریت زمان: بسیاری از افراد در زندگی و کسب و کار خود موفق نیستند زیرا برنامه ای برای هفته و روز خود ندارند.


در این قسمت با کمک میزهای بسیار حرفه ای افراد می توانند یک برنامه اجرایی عالی برای روز خود طراحی و اجرا کنند.


4- مدیریت شخصی و ارزیابی عملکرد: بسیاری از افراد در زندگی و کسب و کار خود موفق نیستند زیرا نمی توانند بر امور شخصی خود مسلط شوند و کار روزانه خود را ارزیابی کنند.

  در این قسمت از نرم افزار سعی شده است به کمک نمودارهای هوشمندانه ارزیابی کاملی از عملکرد افراد نمایش داده شود. تا با کمک این افراد بیشتر و بیشتر از نتایج عملکرد خود آگاه شوند.


5- مدیریت مطالعه: برخی افراد به دلیل نداشتن برنامه ای برای مطالعه روزانه خود در زندگی و کسب و کار موفق نیستند.


در این قسمت از نرم افزار به کاربران کمک شده است تا با کمک فرم های مخصوص، مطالعات خود را مدیریت و به طور مستمر پیگیری کنند.


بررسی اجزا و قطعات نرم افزار سیمیا


تقسیم بندی بصری (ایجاد نقشه گنج)

به جرات می توان گفت که با شکوه ترین و جذاب ترین قسمت نرم افزار سیمیا قسمت "هدف" است.در این قسمت می توانید ابتدا اهداف خود را دسته بندی کنید سپس برای هر کدام تصویری تعریف کنید تا با نگاه روزانه به تصویر هدف خود، قدرت تجسم خلاق برای رسیدن به اهداف خود را بیدار کنید. شما می توانید این کار را برای اهداف مالی و غیر مالی خود انجام دهید.


پس از تعیین اهداف، می توانید اهداف بزرگ خود را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید و برای هر کدام اقدامات خاصی را تعریف کنید. نرم افزار سیمیا به صورت خودکار برای هر اقدامی شما را به قسمت برنامه ریزی روزانه هدایت می کند تا بتوانید به صورت مستمر فعالیت های لازم برای رسیدن به اهداف خود را انجام دهید تا زودتر به اهداف خود برسید.

مدیریت جمع آوری و پرداخت (هزینه های شخصی)

یکی از ابعاد موفقیت افراد در زندگی و شغل، مدیریت مخارج و درآمد و در نهایت رسیدن به استقلال مالی، پول و ثروت (ثبت مخارج) در آن است و با کمک نمودارهای هوشمند به معلمی در کنترل تبدیل خواهید شد. از هزینه های ماهانه . این به شما کمک می کند دید روانشناختی بهتری نسبت به پول داشته باشید.در ضمن قسمتی برای ثبت بانک و چک نیز در نظر گرفته ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد