وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

دفتر برنامه ریزی روزانه چیست؟

دفتر برنامه ریزی روزانه توسط گروه پژوهشی سیمینه بر اساس موفقیت، مدیریت زمان و علم روان طراحی شده است. دفتر برنامه ریزی روزانه سیمینه نه تنها یک محصول برنامه ریزی و مدیریت زمان است، بلکه یک منشی بسیار دقیق است که به شما در برنامه ریزی و مدیریت تمام کارهای روزانه کمک می کند و در بیشتر مواقع از فراموشی چیزها جلوگیری می کند. تقویت توانایی برنامه ریزی و هدف گذاری و اجتناب از تکرار اشتباهات گذشته یکی از مزایای بزرگ این محصول است. طراحی این دفتر حاصل هشت سال مدیریت عملی زندگی کاری است.

این دفتر برای کسانی که نتوانسته اند وظایف خود را به پایان برسانند، کارهای عقب افتاده زیادی دارند و یا در برنامه ریزی و تعیین اهداف زندگی برای رسیدن به موفقیت نیاز به کمک دارند، بسیار مفید است.

با کمک این دفتر می توانید با تعیین اهداف زندگی و مدیریت کارهای روزمره زندگی خود را به طرز شگفت انگیزی تغییر دهید.

همچنین این مطب به کاهش استرس ناشی از ناتوانی در کار در طول روز به هر دلیلی کمک می کند.با صرف زمان کمی در هر روز برای تکمیل یک جدول کاملا علمی و عملی در اتاق برنامه ریزی روزانه خود، می توانید بازده کاری خود را تا 80% افزایش دهید. زمان صرف شده برای انجام تمام کارها

معرفی هر گوشه از اتاق برنامه ریزی روزانه و نحوه استفاده از آن

کمی به مدل کاری چند ماه و هفته اخیر دقت کنید. چند بار تا به حال این همه کار برای انجام دادن داشته اید که هیچ کدام را انجام نداده اید؟

یا، به ظاهر خیلی کم کار می‌کردند، اما تا پایان شب نتوانستند کاری انجام دهند.

آیا می دانستید کم کاری و تاخیر در زندگی روزمره از عوامل اصلی استرس در انسان است؟

  متاسفانه تا به امروز بسیاری از ما در این مهارت ساده آموزش ندیده ایم و در کار و زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو هستیم. اما دیگر نگران نباش قول می دهم با تهیه این نوت بوک مشکل شما تا حدود زیادی حل شود و پس از مدتی به فردی منظم و فداکار تبدیل شوید (البته به شرط استفاده روزانه از این محصول).تمامی مراجعین ما که از سال 91 این دفتر را راه اندازی کرده اند شاهد این مدعا هستند. همچنین وقتی مشتریان ما هر سال خرید خود را تکرار می کنند و ما را به دوستان خود معرفی می کنند، مایه مباهات و تشویق می شویم.

این بخش بخش های مختلف دفتر برنامه ریزی را معرفی می کند.


اداره آموزش مدیریت زمان و برنامه ریزی اداری:

در ابتدای دفتر برنامه ریزی سیمینه سعی کردم موضوع مدیریت زمان و برنامه ریزی را خیلی مختصر و مختصر معرفی کنم.


برای این منظور 7 صفحه در نظر گرفته ایم.


هدف از ارائه این بخش در دفتر برنامه ریزی افزایش دیدگاه شما در مورد هدف گذاری، برنامه ریزی و مدیریت زمان است. پس لطفا ابتدا این بخش را با دقت بخوانید.


بخش هدف گذاری سالانه و ویژگی های آن:

اولین قدم در مدیریت زمان، تعیین اهداف روشن و اولویت بندی آنهاست. تدوین اهداف سالانه برای سال آینده به صورت دسته بندی شده می تواند به شما در مدیریت بهتر زمان کمک کند.


برای این منظور، ما چهار صفحه را در نظر گرفته ایم تا آزادی کاملی در طراحی و توصیف اهداف سالانه به شما بدهیم.بخش هدف گیری به چهار قسمت تقسیم می شود:


اهداف مالی - شغلی

فیزیکی - تفریحی

اهداف خانواده

هدف آموزشی - روحیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد