وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

انواع کت زنانه و اصول ست کردن

کت زنانه اولین بار توسط کوکو شانل در سال 1914 طراحی شد و وارد بازار شد. این اقدام یک ساختارشکنی بزرگ در صنعت مد محسوب می شد. در طول جنگ جهانی دوم، کت و شلوار به یک روند تبدیل شد. این روند ادامه یافت تا اینکه در سال 2021 دوباره شاهد روند کت های ساده زنانه arawear با شلوار بودیم

کت زنانه آراور

کت رسمی زنانه یک استایل شیک و ایده آل برای مهمانی های رسمی است. مدل ها و طرح های متنوعی از کت های زنانه وجود دارد که می توانید با شلوار یا دامن ست کنید و ظاهری متفاوت و خاص برای خود ایجاد کنید. کت زنانه شیک مدل های مختلفی دارد که می توانید در موقعیت های مختلف بپوشید:

کت بلند زنانه

کت رسمی زنانه

کت ساده زنانه

کت زنانه نامزدی و عروسی

کت زنانه ترک

کت زنانه با طرح جدید

ست کت زنانه

  ادامه مطلب ...

شروع همیشه با بررسی کلی کسب و کار

خب یعنی چی بررسی کلی کسب و کار! که چی!

ببینید شما باید بازار کسب و کار و میزان استقبال از محصولات رو کامل بررسی کنید. باید بدونید که پرفروش ترین محصولات کدامند؟! اینستاگرام رو بررسی کنید و لیستی از فروش ترین ها استخراج کنید.

شاید با خودت بگی اینا که کار سئوکار نیست! اما میخام بهت بگم اگر با دید فروش سئو رو شروع کنی خیلی راحت تر به خریدهای آنلاین کاربران میرسی. اون موقع کارفرما ازت بسیار راضی تره!

حالا اگه سایت برای خودت باشه (یعنی طراحی سایت فروشگاهی یا فروشگاه اینترنتی رو انجام دادی) که چ بهتر! گل رو زدی.

تحلیل رقبای اینترنتی

برای شروع عالی در سئو فروشگاه اینترنتی خود باید رقبای خود را تحلیل کنید. چرا؟؟

من بارها در دوره های آموزشی خودم مثل دوره آموزش سئو پیشرفته وبین سئو توضیح داده ام که شما با بررسی سایت دیگران می توانید نقاط قوت و نقاط ضعف وبسایت های آنها را بشناسید و بعد از شناخت درست بازار و رقبا؛ استراتژی مناسبی برای شروع انتخاب کنید

مثلا چه مواردی رو بررسی کنیم:

سرعت سایت ها با ابزار Google Page Speed

تکنولوژی cms هایی که استفاده میکنن مثلا وردپرس یا اختصاصی و…

آیا ssl دارند یا خیر

نسبت کد به متن در سورس صفحات سایت

ساختار صفحاتشون برای ui و ux و سئوسایت

میزان محتواهای منتشر شده و بررسی استراتژی محتوایی که دارند.

عبارات کلیدی بلندی که استفاده شده و رنک دارند

عمر دامنه رقبا مهمه

میزان لینک سازی خارجی

برندینگ دامنه ها بررسی بشه

و…

تحقیق درست عبارات کلیدی برای فروش و بلاگ

یکی از بخش های مهم در سئو سایت فروشگاهی، تحقیق و انتخاب صحیح عبارات کلیدی است. مثلا اگر در حوزه فروش لباس زنانه در اینترنت فعالیت می کنید باید عبارات مناسبی که باعث فروش می شوند را انتخاب کنید.

دقت کنید انتخاب عبارات باید براساس صفحه ای که قرار سئو کنید انجام شود. مثلا برای صفحه لندینگ دسته بندی یک سری عبارات را باید انتخاب کنید و برای صفحه محصول عبارات دیگر.

برای مثال اگر فروشنده کالای دیجیتال مثل موبایل هستید برای صفحه دسته بندی موبایل باید عباراتی مثل خرید گوشی، خرید موبایل و… را انتخاب کنید و برای دسته بندی گوشی های سامسونگ عبارات خرید موبایل سامسونگ یا خرید گوشی گوشی سامسونگ را انتخاب کنید.

شرکت در دوره آموزشی سئو و بهینه سازی سایت و کد

چجوری فروش اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

فروش یا حیات سایت فروشگاه اینترنتی شما راز خاصی ندارد! پس در ابتدا این مسئله را بدانید که رازی در کار نیست.

مسئله فقط فقط بازاریابی اینترنتی است. تنها مسیری که از بازاریابی اینترنتی در ایران باقی مانده فقط سئو سایت است. حالا سئو سایت چیست؟!

نگران نباشید الان در مثال ساده ای به شما توضیح خواهم داد. من در تمام کلاس ها و دوره های خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه ای و کاربردی وبین سئو این مسئله را توضیح میدهم.

شما در سئو سایت افرادی را جذب سایت خودتان می کنید که به دنبال محصول و خدمات و یا کسب اطلاعات در حوزه شما هستن یعنی بسیار هدفمند عمل می کنید. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاین را جستجو می کنید به دنبال دوره های آموزشی آنلاین سئو هستید و هرکسی که جز رتبه های برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزدیک تر است.

پس ما  با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خودمان مغازه ای میخریم یعنی در زمین اجاره ای مثل اینستاگرام نیستیم و بعد با سئو سایت مشتریان را به سمت سایتمان هدایت می کنیم.

افزایش فروش سایت فروشگاهی با سئو سایت

تولید و سئو محتوا دو راهکار اساسی برای جذب مشتری از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر کسی جستجو می کند به دنبال رفع نیاز خودش است. پس هر چقدر سایت بهتر، قوی تر و مرتبط تری در حوزه خودمان باشیم ورودی بیشتری هم خواهیم داشت.

من در مقالات مختلفی در سایت وبین سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش تولید محتوا و... پرداخته ام که می توانید با یک جستجوی ساده وبین سئو را پیدا کنید و به صورت کاملا رایگان شروع به یادگیری کنید.


آمارهای نوید بخش از دیجیکالا

آمارهای نوید بخش از دیجیکالا

قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.


اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.


بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:

حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا


حضور بیش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومی محلی


بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه


ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا


بیش از ۷میلیون و ۵۰۰‌هزار تنوع کالایی در دیجی‌کالا


 


دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!

اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!


دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.


کلام آخر؛ محمد نصیری بنیان گذار وبین سئو

خب رسیدیم به انتهای این محتوای جذاب برای آمار فروش اینترنتی ایران! البته این آمارها تقریبا سالی یکبار توسط مجموعه های خصوصی و دولتی منتشر می شوند و متاسفانه مرجعی برای بررسی دقیق در بازه های زمانی کوتاه وجود ندارد. اما همین گزارش ها هم کلی به شما ایده می دهد. اینکه مثلا کتاب هم می تواند فروش اینترنتی خوبی داشته باشد و…

https://www.farsweb.net/internet-sales-statistics-in-iran/

مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟

توصیه محمد نصیری بنیان گذاز وبسایت آموزشی وبین سئو
داشتن یک وب سایت و بی توجهی به نگهداری آن مانند باز کردن یک مغازه و عدم توجه به نحوه تعامل خریداران با کالا است، یعنی هرگز موجودی را بررسی نکنید و قفسه ها را براساس نیاز های مشتری نچینید و اصلا براتون مهم نباشه که مشتری چجوری راحت تره!!

مزایای بهینه سازی وب سایت چیست؟
برنامه بهینه سازی سایت می تواند نتایج کسب و کار را به شدت تغییر دهد اما این برنامه باید در دوره های زمانی سه ماهه و شش ماهه و یک ساله باشد و مدام تغییرات را اعمال کنید. در ادامه نمونه ای از نتایجی که وبین سئو با کمک به کسب و کارهای کوچک و متوسط کسب کرده را می بینیم:

افزایش عبارات کلیدی مهم کسب و کار در موقعیت های 1-3 گوگل 50٪
افزایش عبارات کلیدی فروشنده
افزایش دو تا چند برابری ترافیک سایت
افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری
افزایش کلیک روی دکمه های CTA اولیه از 3% به 10%
افزایش رزروها و درخواست های تماس طبیعی نزدیک به 80٪
اهداف بهینه سازی وب سایت
هدف شماره 1 بهینه سازی وب سایت، افزایش نتایج کسب و کار است. در بیشتر موارد، این به معنای افزایش سرنخ های با کیفیت بالا یا فروش مستقیم از وب سایت است. اما رسیدن به آن بازی یک فرآیند گام به گام است. اول، مردم باید شما را پیدا کنند. سپس، آنها باید وب سایت شما را با کمترین اتلاف بررسی کنند تا به آن هدف نهایی برسند.