وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

معرفی انواع مدل های وست زنانه جذاب

وست های زنانه بدون آستین پهن هستند که در هر فصلی می توان آن را از پارچه های ضخیم یا نازک انتخاب کرد. مدل های جذاب مناسب فصول گرم و سرد در بازار یافت می شود. به دلیل پهن بودن این الگو، لباس زنانه فری سایز و متناسب با هر سایزی است.

مهم ترین ویژگی مدل جلیقه زنانه که آن را بسیار محبوب کرده است، احساس راحتی است که به ارمغان می آورد. بنابراین برای هر سنی مناسب است و به هر تیپی مخصوصا تیپ های هنری می آید. به راحتی می توانید هر جلیقه و شلواری را بپوشید.

انواع وست زنانه آراور

وست زنانه مدل های متنوعی دارد و به راحتی با هر لباسی ست می شود.

ژاکت کش باف پشمی بلند زنانه

وست کوتاه

وست کتی

وست جلو بسته

ژاکت کش باف پشمی کوتاه دخترانه

وست چرمی

جلیقه چرمی

تمام ست ها و مدل ها با ژاکت های کشباف زنانه

به راحتی می توانید هر نوع شلواری را با هر ژاکت کش بافی بپوشید و آنها را ترکیب کنید. مدل های شلوار مانند: مامان فیت، شلوار گشاد، کج یا زیر شلوار.

در این مدل شیک می توانید از جلیقه بلند یا کوتاه، جاذب یا گشاد استفاده کنید. بگذارید یک مثال واضح بزنم: یک ژاکت کش باف پشمی آبی با یک پیراهن سفید و یک شلوار بارداری سفید یا مشکی بپوشید و یک روسری را با طرح های زیبای آبرنگ یا یک رنگ آبی روشن ساده ست کنید.این استایل شما را به اندازه کافی خاص و جذاب می کند.

یک تیپ شیک دیگر: ست دامن کت و کاغذی سندبادی. این مدل ست استایل کژوال نام دارد و برای مهمانی های خصوصی و رسمی ظاهری بسیار جذاب است. در استایل کژوال، لباس بیشتر گشاد و رسمی است. نمونه ای از استایل کژوال: ژاکت کش باف بلند زنانه کرم رنگ با پیراهن سفید و دامن سندبلاست همرنگ ژاکت بپوشید. در نهایت شال کرم و صندل های طلایی ظاهر شما را کامل می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد