وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می شوند؟

چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته می شوند؟

گاهی اوقات توسط کسانی که با سئو آشنایی ندارند به عنوان یک جایگزین رایگان برای بازاریابی و تبلیغات دیده می شود.

اما باید به یاد داشته باشیم که توجه به اصول سئو اگر به صورت علمی، دقیق و تخصصی انجام شود، راه حلی زمان بر، سخت و پرهزینه است.

کسب و کاری که می خواهد جایگاه مطلوبی در موتورهای جستجو داشته باشد باید نکات زیادی را رعایت کند که موارد زیر تنها بخش کوچکی از آنهاست:

 تولید دائمی محتوای اصلی بدون کپی (درس مرتبط: تولید محتوا)

 به روز رسانی محتوای قدیمی بر اساس اطلاعات و نیازهای جدید

   

 ایجاد حس رضایت در خوانندگان و کاربران.

 بازدیدکنندگان را متقاعد کنید که زمان بیشتری را در سایت شما بگذرانند

همه این موارد گران هستند و هر روز بخشی از زمان و منابع شما را مصرف می کنند.

سئو نیز یک کمپین تبلیغاتی نیست که به عنوان یک پروژه با بودجه مشخص و در یک بازه زمانی مشخص اجرا شود.

همانطور که مجموعه ای از تکنیک ها و اصول فنی وجود دارد.

بلکه نوعی نگرش به محیط وب و تولید محتوا و نحوه حضور متفاوت در فضای آنلاین است.

اگر ما به چنین دیدگاهی اعتقاد نداشته باشیم، سئو به احتمال زیاد به یکی از راه های قدرتمند برای صرف بیهوده پول و منابع کسب و کار ما تبدیل خواهد شد.

تکنیک های سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید

یکی دیگر از بحث های رایج در تحلیل سئوی وب سایت، رتبه بندی استراتژی های سئو و بهینه سازی وب سایت است. این طبقه بندی معمولا به عنوان تکنیک های سئو کلاه سیاه در مقابل سئو کلاه سفید ارائه می شود.

اگر بخواهیم خیلی مختصر تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را توضیح دهیم، باید بگوییم که سئو کلاه سفید سعی می کند محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.اما سئو کلاه سیاه سعی می کند با شناسایی نقاط ضعف و محدودیت های الگوریتم های سئو سایت را بهینه کند تا رتبه سئو بهتری کسب کند.


معمولا با توسعه و الگوریتم های هوشمندانه، این روش ها نیز کارایی خود را از دست می دهند و فضا برای سئوکاران کلاه سیاه تنگ می شود.


 سئو کلاه سیاه و سئو کلاه سفید

هدف ما در دوره سئو چیست؟ ترافیک گوگل را افزایش دهید

تقریباً به طور کلی پذیرفته شده است که موتورهای جستجو بزرگترین، ارزان ترین و قابل اعتمادترین راه برای دسترسی به یک سایت هستند.


آشنایی با سئو و فلسفه آن چیزی منحصر به برنامه نویسان و طراحان سایت نیست. به خصوص با توجه به توسعه الگوریتم‌های جستجو و موتورهای جستجوی هوشمندتر، تقریباً همه کسانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم در وب سایت یک شرکت نقش دارند، باید با اصول، مبانی و منطق سئو آشنا باشند.


در مجموعه دروس SEO چیست در متمم، سعی می کنیم اصول کلی سئو، کاربردها و نکات کلیدی آن را به شما ارائه دهیم.


موارد زیر برخی از نکاتی است که در این سلسله درس ها به آنها توجه خواهیم کرد:


  آشنایی با موتورهای جستجو و عملکرد آنها.


  چه کار کنیم که موتورهای جستجو و به طور خاص گوگل، مخاطبان خود را به ما نشان دهند؟


  چند درصد موفقیت در سئو به دلیل تکنیک و چند درصد به دلیل محتوا است؟


برخی از مهم ترین تکنیک های سئو (ابزار سئو)

اگر نمی خواهید SEO را به صورت عمیق و حرفه ای یاد بگیرید و فقط می خواهید به عنوان یک وبلاگ نویس نکات سئو را بدانید و آنها را در محتوای خود دنبال کنید، می توانید مستقیماً به دو درس قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بروید. و لینک های داخلی:


 در صفحه اول گوگل باشید


 لینک سازی داخلی و اهمیت آن در سئو


اما حرفه ای ترین راه برای یادگیری سئو این است که ابتدا مفهوم سئو داخلی و سئو خارج از صفحه را یاد بگیرید و سپس تکنیک های مربوط به هر یک از این دو شاخه را با جزئیات بیشتری بررسی کنید. برای یادگیریسئو داخلی و سئو خارجی چیست؟ تفاوت سئو داخلی و خارجی چیست؟


برخی از منابع و مراجع مورد استفاده و استناد در آموزش سئو

در هر درس بسته به موضوع، منبع استفاده شده را به وضوح ذکر می کنیم.


اما در بین منابع مورد استفاده، سایت ها و وبلاگ های متعددی وجود دارد که محتوای آنها کلیدی تری است و عملا در دنیا مرجع به حساب می آیند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد