وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

چرا فروش اینترنتی ندارم؟

بهینه سازی سایت برای سئو، سئو، موتورهای جستجو به خصوص گوگل که بیش از 98 درصد از شهروندان ایرانی از آن استفاده می کنند. این مفهوم بسیار ساده ای به نظر می رسد، اما زمانی که بخواهید کار خود را برای کسی توضیح دهید آن را درک خواهید کرد. اگر از علاقه مندان به سئو هستید، این درد شیرین را تجربه خواهید کرد، اما نگران نباشید.
در بازاریابی اینترنتی تکنیک های مختلفی وجود دارد، اما یکی از راه حل ها بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (به شما مراجعه کنید) و کاملا رایگان است. (یعنی شخصی در جایی در حال انجام کاری است، نه اینکه مستقیماً پول بخواهد.)
تاریخچه سئو به دهه 90 می رسد که موتورهای جستجو برای اولین بار ظاهر شدند. امروزه، این یک استراتژی بازاریابی اینترنتی ضروری و یک صنعت در حال رشد است.
بهینه سازی موتور جستجو فقط بر نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است و بهینه سازی PPC را شامل نمی شود. هر دو SEO و PPC بخشی از بازاریابی موتورهای جستجو هستند.
خوب، اکنون می دانید سئو به چه معناست. جای تعجب نیست که مشتریان بیشتری وقتی توسط دیگران ارجاع می شوند، سایت ما را به این راحتی و هدفمند پیدا می کنند.پیوندهای داخلی، قالب سایت، محتوا و بسیاری موارد دیگر به بهینه سازی سایت شما کمک می کند. به عنوان مثال، جستجوی عبارت آموزش ایجاد محتوا، چنین صفحه ای را نشان می دهد، صفحه نتایج جستجو (SERP).
دوره های آموزشی کاملا تخصصی سئو برای تمامی سایت ها
سئو فقط برای وردپرس نیست!
   چرا سئو سایت شما را می شکند! محدوده تا اوج را به خاطر بسپارید
با بهترین ترافیک هدفمند از گوگل درآمد کسب کنید.
ایجاد مشتریان با حداقل هزینه بازاریابی از طریق سئو.
سئو را از درون یاد بگیرید!
سئو را فقط برای سایت وردپرسی خود یاد نگیرید.
این دوره آموزشی سئو نگاهی فنی، علمی و تجربی به انواع بهینه سازی سایت دارد.
آنچه در این دوره خواهید آموخت
دوره جامع سئو ما شامل چندین دوره دیگر مانند دوره های آموزشی لینک سازی، تحقیق کلمات کلیدی، ایجاد محتوا و سئو، کنسول جستجو، مقدمه سئو و غیره می باشد. در واقع با تهیه این دوره جامع، یک کیف شامل پنج دوره به طور همزمان می باشد.
آیا دوره سئوی شما به به روز رسانی های جدید مانند محتوای مفید و هرزنامه پیوند اشاره می کند؟
بله، این دوره تمام به روز رسانی های جدید گوگل از جمله ساخت لینک های طبیعی و ایجاد محتوای مفید و هدفمند را دنبال می کند. همچنین در این دوره چک لیستی از محتوا و لینک های خارجی گنجانده شده است.دوره آموزشی پیشرفته سئو، بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!
باید از خود بپرسید تجربه شکست یعنی چه؟ می‌خواهم به شما بگویم که از شکست‌های سئو درس‌های زیادی گرفته شده است. شکست ممکن است به دلیل عدم دانش فنی یا مدیریت ضعیف منابع مالی و انسانی باشد.
تا چند سال پیش در یک شرکت بزرگ با پول کار می کردم اما تصمیم گرفتم دیگر کار نکنم و حدود سال 1398 حقوق ماهیانه یک مدیر 120 میلیون تومان بود. می دانم که باورت نمی شود چگونه می توانی با این پول در ماه زندگی کنی.
آنها هدف بزرگتری داشتند. کار با شرکت های بزرگ بسیار خوب است، اما دیدن کسب و کارهای کوچک در حال رشد و رفتن به سطوح بالاتر بسیار خوب است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد