وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

چگونه ماهی 40 میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

چرا دوره سئو من می تواند به شما کمک کند؟

اگر فقط این وب سایت را در سئو بررسی کنید، متوجه رتبه خوب آنها در شرایط سختی مانند این زیر با کمترین هزینه خواهید شد:

آموزش سئو، آموزش سئو پیشرفته، آموزش رایگان سئو و.

آموزش تولید محتوا, کتاب آموزش تولید محتوا, فیلم آموزش سئو

آموزش بازاریابی اینترنتی

دوره تولید محتوا

تولید محتوا

مشاوره سئو

مشاوره تلفنی سئو

دوره لینک بیلدینگ

آموزش ساخت لینک

آیا به روز رسانی های جدید مانند محتوای مفید و لینک های اسپم در دوره سئو شما ذکر شده است؟

بله، در این دوره شما تمامی موارد مورد نیاز برای این آپدیت های جدید گوگل از جمله ساخت لینک های طبیعی و تولید محتوای مفید و هدفمند را دنبال می کنید و چک لیست محتوا و لینک های خارجی در این دوره گنجانده شده است.

  دوره پیشرفته سئو، مجموع تلاش بیش از 100 پروژه موفق و ناموفق!

باید از خود بپرسید هدف از یک تجربه شکست خورده چیست؟ می خواهم به شما بگویم که شکست سئو درس های زیادی دارد. گاهی شکست ها به دلیل عدم دانش فنی است و گاهی به دلیل مدیریت ضعیف منابعی که در اختیار دارید اعم از مالی و انسانی!


چند سال پیش در شرکت های بزرگی کار می کردم که پول زیادی داشتند اما تصمیم گرفتم دیگر کار نکنم و حدود سال 1398 درآمد ماهانه من برای مدیریت 120 میلیون تومان بود.می‌دانم باورش سخت است که چگونه می‌توانم با این مقدار پول در ماه خلاص شوم.


من هدف بزرگتری داشتم کار با شرکت های بزرگ بسیار خوب است، اما رشد SME ها و پیشرفت آنها به سطوح بالاتر عالی است.

خبری از پاورپوینت نیست!! ما فقط علم و تجربه را آموزش می دهیم.

ممکن است دوره های سئو زیادی را دیده باشید که نوید موفقیت می دهند و در طول دوره بیشتر روی داستان سرایی تمرکز می کنند و تنها چیزی که به دست می آورید انگیزه و چند داستان در مورد پیشرفت و موفقیت شرکت های دیگری است که بدون آموزش می شناسید. تخصص سئو برای شما فایده ای ندارد! متاسفانه بسیاری از عزیزان با شرکت در این دوره های سئو، دچار عواقب جدی مالی و حتی روحی می شوند.

در این دوره سعی کردم از تجربیات خودم و همه دوستانی که در زمینه سئو حرفی برای گفتن دارند صحبت کنم و تمام نکات را به صورت کاربردی بیان کردم و برای مفاهیم اولیه فقط از اسلایدهای پاورپوینت استفاده کردم.


 شما فردی عملی هستید و می خواهید با بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو، کسب و کار آنلاین یا سایر مشاغل خود را توسعه دهید و درآمد خود و شرکای تجاری خود را افزایش دهید. شما باید با توجه به هدف خود دوره تخصصی سئو را انتخاب کنید.از داستان های انگیزشی سئو که سئو یک سایت عالی است و با آن می توان به درآمد میلیاردی رسید یا نمی دانم فلان عبارت در ماه ده هزار جستجو دارد و اگر به یک لینک برسید سه هزار ورودی دارید. از یک عبارت و اگر فقط به 300 رسیدید، خسته می فروشید و به دنبال راه حل های عملی، اجرایی و علمی برای بهبود کسب و کار و درآمد آنلاین خود هستید، به این دوره کاربردی و عالی سئو بیایید تا در جایگاه خود نخبه شوید!

جعبه راهنمایی

البته باید بدانید که برای رسیدن به جایگاه مطلوب در سئو باید نکات کلیدی را یاد بگیرید و نحوه ماهیگیری در سئو را بدانید. چنین عبارتی بدون هیچ گزارش یا لینکی شما را به جایی نمی رساند. 

مقاله اصلی چگونه ماهی 40 میلیون تومان درآمد داشته باشیم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد