وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

ست کردن شومیز سفید با لباس های دیگه

با کمک یکسری آیتم ها و اکسسوری ها می تونید با شومیز زنانه برای خودتون تیپ های رسمی و کژوال بسازید. شومیز سفید تقریبا با هر مدل لباس دیگه ای به راحتی ست میشه و از این نظر نگرانی داشته باشین و می تونید با صرف هزینه ای نه چندان زیاد برای خودتون یه استایل شخصی بسازید.


اما این مساله نیاز به دونستن نکات داره، اینکه چجوری لباسها را با هم دیگه ترکیب کنیم و چه مدل لباسی به شومیز سفید میاد. از همین رو در این مقاله کنار هم هستیم تا روش ها و راهکارهای ست کردن مدل شومیز زنانه سفید رو بررسی کنیم و از تجربیات یکدیگر استفاده کنیم.

نکات ست کردن شومیز زنانه سفید

رنگ سفید یک رنگ پرکاربرد به حساب می آید که میشه گفت تقریبا به همه مدل فرم اندام و صورتی می آید. انواع مدل شومیز سفید رو می تونید در شرایط و موقعیت های مختلفی بپوشید و به عنوان یک خانم خوش سلیقه و خوش استایل بدرخشید.


ست کردن شومیز سفید با شلوار مشکی

ترکیب رنگی سفید و مشکی از قدیم مرسوم بوده و تقریبا هیچ وقت از مد نمی افته. شومیز سفید با شلوار مشکی یک استایل رسمی و نیمه رسمی رو می سازه. مهمترین ویژگی این ست: ترکیب ظرافت زنانگی با جذابیت مردانه است. پیشنهاد آراور پوشیدن شومیزهای سفید با یقه گرد و اگر شومیزتون آستین بلند هست، می تونید آستین رو تا زیر آرنج تا بزنید (یه تیپ جذاب و کاملا اسپرت رو به شما میده

https://arawear.ir/articles/what-wear-with-white-shomiz

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد