وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

بهترین پارچه برای دوخت شومیز

دلیل اهمیت پارچه شومیز برای دوخت

برای خرید یک شومیز و یا اگر شما خودتون یک خانم خیاط باسلیقه و هنرمند هستین؛ دقت در انتخاب نوع پارچه شومیز یک موضوع مهم اولیه است. حالا چرا این موضوع اینقدر اهمیت داره؟

چون میزان فروش شومیز بستگی به میزان کیفیت پارچه داره. شومیزهای جذاب و مجلسی باید از جنس پارچه باکیفیت باشند که به خوبی روی بدن خود رو نشان بدهند و جلوه جذابی به اندام تان بدهند.

کدام مدل پارچه برای دوخت شومیز زنانه بهتر است؟

پارچه پوپلین:

ویژگی مهم این پارچه داشتن سطح صاف و خشک است که باعث شده در دوخت شومیز بسیار مورد استفاده قرار بگیره. علاوه بر این نرمی و لطافت هم داره باعث میشه شومیز تنخوری عالی داشته باشه. مورد بعدی بافت پارچه کمی نازک و بدن نماست و بیشتر مناسب روزهای گرم تابستانی است و البته به دلیل بدن نما بودن و اینکه به نسبت پارچه های دیگر سریعتر چروک می شوند؛ بیشتر مناسب مهمانی های خانوادگی و دوستانه است.

پارچه لینن:

ویژگی مهم پارچه لنین که اون رو به نسبت پارچه های دیگه متمایز میکنه؛ داشتن یک بافت محکم، بسیار لطیف و صاف است و از طرف دیگر آبرفت ندارد. کمتر هم چروک می شود و شومیزهای دوخته شده با پارچه لنین مناسب برای هوای گرم هستن.

پارچه جین کاغذی

پارچه های جین (لی) همیشه محبوب هستند و هیچ وقت از مد نمی افتند. شومیز جین تقریبا برای فصل بهار و پاییز مناسب هستند. با پوشیدن یک عدد شومیز جین، برای خودتون استایل اسپرت می سازید.

https://arawear.ir/articles/best-fabric-for-shomiz

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد