وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

بهترین مدل های شومیز زنانه کدام است؟

همونطور که در جریان هستین، شومیز و بلوز زنانه از پرکاربردترین آیتم ها و لباس های یک خانم هستن. اما با این حال تا همین چند سال اخیر برندهای ایرانی زیاد تو این حوزه فعالیت چشمگیر نداشتند و بانوان ایرانی به سراغ برندهای شومیز ترکی می رفتند.


اما با گذشت زمان و محبوبیت زیاد شومیز زنانه در میان خانم های ایرانی باعث شد که طراحان و خیاطان ایرانی هم دست به کار بشن و مثل همیشه با هنر و خلاقیت خودشون تونستن خیلی خوب ظاهر بشن و بهترین طراحی های مدل شومیز و بلوز زنانه رو داشته باشن.


بهترین مدل شومیز زنانه برندهای ایرانی

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل و طراحی های شومیز و بلوز رو با شما به اشتراک می گذاریم؛ هنگام خرید شومیز زنانه با تسلط و دقت بیشتری می تونید مدلی که مناسب تون هست رو تهیه کنید.


بلوز زنانه از برند کیکی رایکی

برند کیکی رایکی در سال 1397 متولد شد و طبق سلیقه و نیاز خانم ها و مشتریان ایرانی کار خودش رو آغاز کرد. کیکی رایکی برندی ایرانی است که با استفاده از خلاقیت و ذوق هنر طراحان جوان، تونست خیلی زود جای پای خودش رو محکم کنه.

بلوز پلنگی سرژه

بلوز و شومیز با طرح پلنگی تقریبا هیچ وقت از مد نمی افته و هر خانم شیک پوشی به یک عدد شومیز یا بلوز پلنگی نیاز داره. تو مهمونی ها، تولدهای دوستانه و دورهمی ها می تونید خیلی راحت شومیز پلنگی رو با شلوار یا با یک دامن تک رنگ ست کنید و بدرخشید.

مقاله اصلی را اینجا بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد