وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

وبلاگ تخصصی سین

اینجا در مورد سئو و بازاریابی حرف میزنیم

استفاده از شورتکس زنانه

شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.

شورتکس خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد. که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.

شورتکس زنانه
این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

استفاده از پدها
در صورتی که استفاده از پدهای بهداشتی را به نسبت تامپون و … ترجیح می دهید، از مدل های پارچه ای یا پنبه ای استفاده نمایید. البته پدهای پنبه ای باز نسبت به پارچه ای بهداشتی تر هستند. پنبه به دلیل قدرت جذب بالایی که دارد کمتر بوی بد می گیرد و کمتر دچار حساسیت پوستی می شوید.
عدم استفاده زیاد از صابون
محصولات شستشو واژن متنوعی در داروخانه ها وجود دارند که غالبا در استفاده آن ها ضرورتی وجود ندارد. در روزهای قاعدگی سعی کنید برای شستن خود صرفا فقط از آب استفاده کنید. در صورت نیاز به شوینده ها، حتما از صابون های ملایم و فاقد عطر استفاده کنید.

تعویض روزانه لباس زیر
روزانه لباس های زیرتان را تعویض کنید. در دوران قاعدگی هر زمان که لباس زیرتان کثیف شد آن را عوض کنید. لباس زیرهای نخی بسیار نرم و راحت هستند و منافذ باز دارند که پوست را خنک نگه می دارند. بهترین گزینه لباس زیر برای دوران پریودی و سایر روزها شورت زنانه نخی ساده است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد